تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۴
فرماندهی انتظامی زاهدان:

دستگیری دندانپزشک قلابی در زاهدان

سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان گفت: فرد متخلفی که با راه‌اندازی غیرقانونی مطب پزشکی در یک واحد مسکونی، اقدام به ارائه غیرمجاز خدمات دندانپزشکی به شهروندان می‌کرد توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.
دستگیری دندانپزشک قلابی در زاهدان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون سرهنگ غلامرضا نورا بیان کرد: در پی اعلام گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت غیرقانونی فردی متخلف در حوزه دندانپزشکی در سطح شهر زاهدان، بلافاصله بررسی دقیق موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به تحقیقات گسترده میدانی و اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان، گفت: در نهایت فرد متخلف شناسایی و مکان ارائه خدمات پزشکی وی نیز مشخص شد.

وی با اشاره به انجام هماهنگی لازم قضایی در این راستا، افزود: تیم مشترک پلیس و کارشناس معاونت درمان علوم پزشکی زاهدان در اقدامی غافلگیرانه فرد متخلف را دستگیر و انواع ادوات و تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی از این واحد غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ نورا با بیان اینکه فرد دستگیر شده هیچ‌گونه مدرک دانشگاهی و یا سند قانونی دال بر فعالیت خود در این حوزه را نداشته، گفت: پرونده متشکله به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قانونی ارسال شد.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdceoe8zfjh8p7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما