تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۰
شهید بهروز جهانتیغ در وصیت‌نامه خود نوشت: وظیفه شرعی و عرفی خود را ادا کنید پس جان ناقابلم را به اسلام هدیه می‌کنم.
جان ناقابلم را به اسلام هدیه می‌کنم
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» شهید بهروز جهانتیغ در یکم شهریورماه سال ۱۳۴۵ در زابل متولد شد و در تاریخ ۲۹ آذرماه ۱۳۷۱ در منطقه نیک‌شهر به شهادت رسید.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
بسم االله الرحمن الرحیم
 
وصیت من به پدر و مادرم: به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و بـا درود فـراوان بـر رهبر کبیر انقلاب امید مستضعفان  چشم دشمنان ابـراهیم زمـان، آن پیر جماران امـام خمینی و به امید پیروزي انقلاب اسلامی بر کفر و صدام. پدر و مادر گرامی سلام ان شاءاالله امید است که براي همیشه مرا ببخشید و همچنین مرا به‌خاطر زحمت‌هایی  که براي شما در طول این دوران به وجود آوردم ببخشید. از شما می‌خواهم کـه مـشکلات  زندگی را کنار بگذارید و به اسلام زیاد توجه نمایید.

مادر شما آرزو براي من زیاد داشتید، فرض کنید که شهادت من آرزوي شما بود. مادر جان از اینکه مـن خـودم را در راه اسـلام فدا نمودم هیچ‌گونه ناراحتی به خود راه ندهید و افتخار کنید که چنین فرزندي داشتید. پـدر و مادر می‌دانم که [در] سوگ من خواهید نشست و به یادم خواهید بود. البته می‌دانید کـه من عاشق حسین (ع) بوده و هستم و سال‌هاست که در راه اسلام قدم برمی‌دارم همان‌طور  که مطلع هستید امام فرموده‌اند: وظیفه شرعی و عرفی خود را ادا کنید پس جـان ناقـابلم را به اسلام هدیه می‌کنم.

زیرا درس شهادت را از جدم حـسین (ع) آموخته‌ام و پیوسـته براي پیروي اسلام دعا کرده و همه را به پیروزي از این مکتب دعوت می‌کنم و انتظـار دارم گوش‌به‌فرمان امام و پشتیبان روحانیت متعهد باشید و راه سعادت‌بخش حـسین (ع) را ادامه دهید و زینب وار زندگی کنید و حرف‌های گروهک‌های منحرف را گوش نکنید، بلکه همه را تشویق کنید تا در راه اسلام قدم بردارند و از شـهادت هراسـی نداشـته باشـید. در مرحله اول مردن حق است چه‌بهتر مردنی باشد که در راه خدا و میهن اسلامی خود باشد. مادر عزیز وصیت می‌کنم و امیدوارم که بدان چیزي که می‌خواهم عمل کنـی و آن ایـن است که نباید خود را رنج بدهی و عزاداري کنید بعد از رسیدن این وصیت‌نامه بـه دسـت شما [برسد].
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdciqwaz3t1aq52.cbct.html https://asrehamoon.ir/vdciqyazrt1aq32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما