تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸
در مراسم گرامیداشت شهدای تروریستی چابهار و راسک مطرح شد؛

شهدا برای حفظ کیان کشور اسلامی به لقا الله پیوستند

شهادت جمعی از مردان مؤمن و مجاهد برای حفظ امنیت برای آرامش این مردم و حفظ کیان اسلامی توسط اشقیای زمان به درجه رفیع شهادت رسیدند.
شهدا برای حفظ کیان کشور اسلامی به لقا الله پیوستند
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از زاهدنیوز، مولوی احمد سلامی، نماینده مردم اهل‌سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم بیان کرد: کسانی که در راه خدا بدون هیچ جرمی به شهادت می‌رسند آنان مرده نیستند و از سمت پروردگار مانند زندگان روزی دریافت می‌کنند و تنها بعد از مردم شهید است که به‌خاطر پاداشش تمنا می‌کند که دوباره زنده شود و مجدد در راه خدا به شهادت برسد.

وی ادامه داد: پاداش خانواده شهدا بشارتی است که از پیامبر (ص) برای آنان آمده است و بدانید همه چیز به سمت خدای پاک و تبارک برمی‌گردد و خانواده‌های که این رنج را با صبر سپری می‌کنند سه نشان امتیاز برای آنان در نظر می‌گیرد.

 نماینده مردم اهل‌سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تشریح کرد: اول از طرف پروردگار مورد مغفرت قرار می‌گیرند دوم رحمت شامل آنان می‌شود و سومین این است آنانی که این مصیبت ازدست‌رفته را با صبر می‌بیند در دنیا هدایت نصیب می‌شود

شهدا برای حفظ کیان کشور اسلامی به لقا الله پیوستند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در این مراسم بیان کرد: شهادت جمعی از مردان مؤمن و مجاهد برای حفظ امنیت برای آرامش این مردم و حفظ کیان اسلامی توسط اشقیای زمان چه افرادی که در سوریه توسط شوقی‌ترین حکومت جهان به درجه رفیع شهادت رسیدند چه شهیدان استان که در عملیات تروریست در چابهار، راسک و کورین از نیروهای سپاهی، انتظامی و بسیج به شهادت رسیدند به ارواح طیبه همه شهدا و امام شهدا درود می‌فرستیم و برای خانواده‌های آنان و مردم شریف و نجیب استان و ایران عرض تسلیت داریم.

وی ادامه داد: در عالم همه نداها منتهی به دو ندا می‌شود یک ندایی که ما را به مسیر هدایت می‌رساند و نهایت آن پیوستن به لقاءالله است و یک ندا هم ما را به مسیر شیطانی هدایت می‌کند و عاقبت آن نیز خسران و عقاب خواهد بود.

 مدیر حوزه‌های علمیه استان تصریح کرد: آن ندایی که باعث رستگاری است ندایی است که ما را دعوت به ولایت‌پذیری خدا، رسول خدا و مؤمنین می‌کند کسی که ولایت خدا و رسول خدا را بپذیرد در حزب خدای تبارک‌وتعالی قرار می‌گیرد و قطعاً پیروزی با حزب الهی است.

وی افزود: ندای دیگر انسان را به گمراهی می‌برد جزو حزب شیطان می‌شود و نتیجه آن خسران است هم در دنیا و هم در آخرت یا باید در حزب‌الله باشیم یا در حزب شیطان بیشتر از آن در دستگاه الهی وجود ندارد و ما را از پذیرش حزب شیطان منع و نهی می‌کند ما ره به حزب خود دعوت می‌کند.

رمضانی تشریح کرد: در دنیای امروز چه کسانی منادی حزب‌الله و یا منادی حزب شیطان هستند و چه کسانی کدام ندا را لبیک می‌گوید امروز آن ندایی که ما را به منادی حزب الهی دعوت می‌کند ندای خدا و ندای کسانی است که ولایت خدا را پذیرفتند و در بین حکومت‌ها تنها حکومتی که به سمت خدا دعوت می‌کند حکومت اسلامی ایران است.

وی افزود: جز حکومت اسلامی ایران حکومت دیگری را در جهان نمی‌توانید پیدا کنید که به سمت حزب‌الله دعوت کند امروز رهبران حزب شیطان آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هستند امروز بسیاری از حکومت‌های منطقه امکانات را برای نگه داشتن حزب شیطان استفاده می‌کنند.

 مدیر حوزه‌های علمیه استان اذعان کرد: برخی در مسیر حزب شیطان قرار گرفتند و برای تضعیف سیاسی، اقتصادی، امنیتی و.... حکومت جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: این عملیات تروریستی چابهار و راسک غیر از خدمت به اسرائیل نیست بزنی از آقایان می‌فرمایند این منطقه به جایی برای کار دیگران تبدیل شده است این حرفی ناپسند است.

رمضانی در پایان گفت: مردم این استان نیز در استان‌های دیگر برای کار رفتند خدمات این نظام با همه گرفتاری‌های که داشته بیش مار است که البته این وظیفه ما است؛ اما بخش قابل‌توجه آن برعهده مردمان است.


انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcewv8zojh8pzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما