تاریخ انتشار :شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰
فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: با انجام عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی و افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی از بین رفت.
شکستن افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، علی ثمره حسینی در گفتگو با شستون با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران، بیان کرد: رژیم صهیونیستی تقریباً در هفت‌ماهه اخیر دو ضربه کاری مهم دریافت کرد که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری غیرقابل‌ترمیم است.
 
وی افزود: یکی از ضربات، عملیات طوفان الاقصی بود که همه به ابعاد آن واقف هستیم، غافلگیری بسیار بزرگ و شکست بزرگ اطلاعاتی، نظامی و امنیتی برای رژیم اسرائیل را به همراه داشت که با تمام حمایت‌هایی که از کشورهای غربی صورت گرفت، متحمل شد.
 
 
  فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: دومین ضربه کاری عملیات وعده صادق بود که ناشی از اشتباه محاسباتی دشمن صورت گرفت و آن هم حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود که شهید زاهدی و ۶ نفر از یارانش به شهادت رسیدند و این غیرقابل‌بخشش بود و باید از چند نظر پاسخ داده می‌شد.
 
  ثمره حسینی با اشاره به اینکه علی‌رغم پیگیری‌های صورت‌گرفته در مجامع بین‌المللی و محکومیت این موضوع اما اتفاق خاصی صورت نگرفت، اضافه گرفت: عملیات وعده صادق درواقع تنبیه رژیم صهیونیستی به‌واسطه جنایاتی که انجام داد صورت گرفت چرا که صبر راهبردی و استراتژیک ایران، به پایان رسید و آمریکایی‌ها این موضوع را به‌خوبی فهمیدند که صبر ایران تمام شده و پاسخ خواهد داد.
 
  وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم واسطه‌های زیادی فرستادند؛ اما ایران اسلامی بر اساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا و فرزندان این نظام در سپاه پاسداران عزم خود را برای پاسخ مناسب جزم کرده بود و پاسخی داد که به اذعان همه قابل‌پیش‌بینی نبود.
 
  فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: نکته حایز اهمیت در عملیات وعده صادق درهم شکستن هیمنه پوشالی اسرائیل و
  افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی بود؛ رجزخوانی‌هایی داشتند؛ اما با عملیات وعده صادق این افسانه به پایان رسید چرا که هر آنچه در توان داشتند از آمریکا گرفته تا انگلیس و فرانسه پای‌کار آوردند تا مقابل موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را بگیرند اما نتوانستند.
 
  ثمره حسینی اذعان کرد: ایران آشکار اعلام کرد که حمله می‌کنیم، هفت‌لایه راداری و چهارلایه دفاعی از جمله گنبد آهنین و هر آنچه داشتند برای دفاع از اسرائیل پای‌کار آوردند؛ اما ایران اسلامی و نیروهای مسلح و سپاه پاسداران بخش کوچکی از توانمندی‌ها را به نمایش گذاشت و توانست از تمامی لایه‌های دفاعی عبور و موشک‌ها به اهداف تعیین شده اصابت کند.
 
  وی بیان کرد: پیام وعده صادق این بود که هر کشوری بخواهد مثل اسرائیل اشتباه محاسباتی انجام دهد با شدت و از خاک ایران اسلامی به او پاسخ داده خواهد شد.
 
  انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcbfwb8frhb0fp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما