تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان:

سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد

مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان گفت: پاسداران با همان تفکر اوایل انقلاب وارد عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی شدند و با مدیریت جهادی و اخلاص و تعهد توانستند کارهای ماندگاری در کشور انجام دهند و به ثبت برسانند.
سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
آذر کیخا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون»، با اشاره به گرامی داشت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: از مهم‌ترین نیازهای انقلاب اسلامی پس از پیروزی، جلوگیری از فعالیت ناجوانمردانه عناصر ضدانقلاب در داخل و خنثی‌سازی توطئه‌های عوامل خارجی بود.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان، دستگاه دفاعی و امنیتی بازمانده از دوره پهلوی به پاک‌سازی و بازسازی نیاز داشت؛ بر پایه همین نیاز کمیته‌های انقلاب اسلامی با حضور و شرکت فعال مردم در مساجد به‌صورت خودجوش تشکیل شد.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان تصریح کرد: سپاه پاسداران نهاد تازه‌تأسیس، زیر نظر حضرت امام (ره) قرار گرفت و در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸، به‌صورت رسمی فرمان تشکیل این نیرو صادر شد.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان اما شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این سازمان نوپا که برای حفاظت از انقلاب ملت ایران به وجود آمده است، در مدت‌زمان کوتاهی تنها چند سال پس از تأسیس توانست در برابر انواع تهدیدات پیچیده داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی ایستادگی و با آنها مقابله کند.
 
  کیخا اظهار کرد: پاسداران با همان تفکر اوایل انقلاب وارد عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی شدند و با مدیریت جهادی و اخلاص و تعهد در این میدان نیز به‌خوبی ورود کردند و توانستند کارهای ماندگاری در کشور انجام دهند و به ثبت برسانند.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان استان تشریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تأمین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و در این راه بسیار خوب می‌درخشد و روزبه‌روز بر موفقیت‌هایش اضافه می‌شود
 
 وی افزود: طبق فرمایشات امام و رهبری شکل‌دهی سپاه پاسداران صرفاً برای دوران جنگ نبود، اگرچه در ظاهر جنگ پایان‌یافته اما دفاع همچنان باقی است؛ در هر زمینه‌ای در کشور و انقلاب ما احساس نیاز شود سپاه پاسداران وارد می‌شود، سپاه در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، برون‌مرزی حضور دارد و تمام‌قد از آرمان‌های کشور و انقلاب دفاع می‌کند.
 
 کیخا در خصوص وظیفه سپاه پاسداران ایران بیان کرد: سپاه پاسداران ایران همانند نیروهای نظامی دیگر کشورها نیست که صرفاً وظیفه جنگ یا دفاع را داشته باشند، بلکه باقدرت و اقتدار خود در برابر دشمنانی که به دنبال توطئه و براندازی نظام هستند بازدارندگی ایجاد می‌کند.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان استان تصریح کرد: سپاه در مسائل سیاسی، اقتصادی، نظامی، امنیتی و فرهنگی باید آن‌چنان قوی باشد تا بتواند از هر آنچه که دستاوردهای نظام را تهدید می‌کند دفاع کند و در کنار مردم و رهبر معظم انقلاب قرار بگیرد تا کشور را به سرمنزل مقصود برساند.
 
 وی ادامه داد: نیروهای سپاه در دوران کرونا در کنار وزارت بهداشت به مبارزه با این ویروس بر خواستند، در زمان سیل و زلزله و بلایای طبیعی به کمک مردم آمدند، با ترویج اقتصاد مقاومتی و کمک به اشتغال روستایی به گسترش تولید و اشتغال جوانان کمک می‌کنند، با ساخت خانه محروم، ایجاد کارگاه‌های بزرگ و کوچک تولیدی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی برای جوانان و خانواده‌ها در جهت حل مشکلات مردم گام بر می‌دارند و اینها تنها چند نمونه از صدها فعالیت ارزشمند سپاه در کشور است.
 
 انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcjxoevyuqemtz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما