تاریخ انتشار :شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۹
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان خبر داد:

امدادرسانی به ۵۷ هزار آسیب‌دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب‌دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.
امدادرسانی به ۵۷ هزار آسیب‌دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان، محمدمهدی سجادی بیان کرد: حضور چشمگیر نیروهای جوان و باتجربه هلال‌احمر نقش‌برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم عزیز و صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین‌ماه تا کنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت‌تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان افزود: دراین‌بین نیروهای جوان و باتجربه هلال‌احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: ۵ هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، ۴ هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال‌احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی افزود: ۱۱۱ تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هم‌وطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdch-6nzm23n-kd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما