تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۵
گزارش عصر هامون از خلق حماسه سیاسی در سیستان و بلوچستان/9

طوفان گردوخاک هم جلودار خلق حماسه نشد

طوفان گردوخاک نیز باعث نشد که مردم شهرستان هیرمند در انتخابات حضور پیدا نکنند.
طوفان گردوخاک هم جلودار خلق حماسه نشد
به گزارش عصرهامون، دهمرده فرماندار هیرمند درگفتگو با خبرنگار ندای هیرمند گفت: امروز در شهرستان هیرمند طوفان گردو خاک شدیدی به واسطه ی بادهای ۱۲۰ روزه ی سیستان جریان دارد ولی با وجود شرایط نامساعد جوی مردم در شهر دوست محمد و روستاهایی که ما مراجعه کردیم حضوری گسترده و فعال داشتند.

دهمرده ادامه داد: شهرستان هیرمند در نقطه ی صفر مرزی قرار دارد و دارای ۱۱۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان می باشد که به واسطه ی حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان و فاصله نزدیکی که با آنها داریم موج این حضور ثابت خواهد کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی ادامه داد: در شهرستان هیرمند ۸۲۰ نفر در حوزه شهری و روستایی کاندید عضویت در شوراهای اسلامی شده اند که از این تعداد ۷۸۳ نفر مرد و بقیه زن هستند.

فرماندار هیرمند تصریح کرد: در شهرستان هیرمند، دوست محمد و ۱۵۸ روستا انتخابات چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در حال برگزاری می باشد.

دهمرده افزود : ۸۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است که ۱۸۰۰ نفر در امر اجرای انتخابات در شهرستان فعالیت دارند.

دهمرده افزود: دشمنان داخلی و خارجی کشورمان تلاش دارند تا انتخابات امروز را زیر سوال ببرند که بر خلاف تصورات دشمنان نظام و انقلاب، مردم همیشه در صحنه ی هیرمند نیز با وحدت و اتحاد و همدلی همانند جای جای کشور عزیزمان ایران در این جشن بزرگ ملی حضور خواهند داشت و فصل تازه ای را رقم خواهند زد.
انتهای پیام/5696 https://www.asrehamoon.ir/vdcb.wb5urhb89iupr.html
منبع : ندای هیرمند
نام شما
آدرس ايميل شما