تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۸
رئيس رسانه ملي در آيين آغاز سال جديد تحصيلي دانشگاه صدا و سيما گفت: براساس دیدگاه رهبر انقلاب؛ تمدن نوین اسلامی بر پایه 2 اصل تولید فکر و تربیت نیروی انسانی در این تراز فکری شكل می‌گیرد و نقش خلاقانه هنرمندان و برنامه‌سازان صدا و سیما در تحقق این هدف، بی‌بدیل است.
نقش خلاقانه برنامه‌سازان صدا و سیما در تحقق تمدن نوین اسلامی بی‌بدیل است
به گزارش عصر هامون،مراسم آغاز سال جدید تحصیلی دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی، رئیس رسانه ملی و جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه صدا و سیما برگزار شد.

رئیس رسانه ملی در این مراسم با اشاره به نقش برجسته دانشگاه صدا و سیما در تربیت نیروی انسانی سازمان گفت: براساس دیدگاه رهبر انقلاب؛ تمدن نوین اسلامی بر پایه ۲ اصل تولید فکر و تربیت نیروی انسانی در این تراز فکری شكل می‌گیرد و نقش خلاقانه هنرمندان و برنامه‌سازان صدا و سیما در تحقق این هدف، بی‌بدیل است.

مهندس ضرغامی با اشاره به تغییرات وسیع در مفاهیم سنتی و کلاسیک رسانه، از دانشجویان و صاحب‌نظران خواست با آینده پژوهشی و بررسی تحولات سریع در این حوزه، نسبت به نظریه‌پردازی و معرفی الگوهای جدید رسانه بومی – اسلامی کوشا باشند.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به تحولات پرشتاب علمی در کشور گفت: نگاه درون‌زا و توجه به قابلیت‌های فراوان داخل کشور کارآمدترین سلاح نظام برای مقابله با سیاست‌های استکباری است و رسانه ملی در کنار دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات جامعه به ویژه در حوزه اقتصادی از همه ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.

در این مراسم مهندس ضرغامی از دانشجویان برگزیده و فعال در مقاطع تحصیلی مختلف با اهداء لوح تقدیر و جایزه قدردانی کرد.

همچنين؛‌ غلامرضایی معاون آموزش و پژوهش سازمان صدا و سیما در این نشست با اشاره به ارتقاء دانشکده صدا و سیما به عنوان دانشگاه افزود: جذب اساتید، توسعه امکانات و تغییر ساختار دانشکده، تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و تامین تجهیزات نوین در حوزه آموزش و پژوهش از اقدامات این معاونت در سال تحصیلی جدید است.

انتهای پیام/ ۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcaminy.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما