تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۹
معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل‎بیت(ع) به عصر هامون خبر داد؛

در یادواره "حبیب دلها" پایان نامه شهید لکزایی توسط سردار نقدی رونمائی خواهد شد

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل‎بیت(ع) و برادر بزرگ سردار شهید لکزایی گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهید لکزایی از 4 اثر وی در کشور رونمایی می شود.
در یادواره "حبیب دلها" پایاننامه شهید لکزایی توسط سردار نقدی رونمائی خواهد شد
در یادواره "حبیب دلها" پایاننامه شهید لکزایی توسط سردار نقدی رونمائی خواهد شد
حجت الاسلام لکزایی در گفتگو با عصر هامون اظهارداشت: از جمله اثار وی که در یادواره ها رونمایی می شود پایان نامه شهید با عنوان" بسیج و امنیت ملی با تاکید بر سیستان و بلوچستان"  توسط سردار نقدی در یادوراه حبیب دل ها در تهران، کتاب"حبیب از زبان حبیب" که 5 شنبه ۱۸ مهرماه در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در استان قم، "حبیب در آینه اشعار و شاعران " که 5 شنبه 25 مهر ماه در بقعه مبارک سردار شهید، " اثار رسیده به همایش حبیب دل ها" که یک شنبه 28 مهر ماه در سالن علامه حلی دانشگاه آزاد صورت می گیرد.
حجت الاسلام لکزایی ادامه داد: سردار لکزایی معتقد بود مسائل و مشکلات و معضلاتی که در استان سیستان و بلوچستان است  می توان با اولویت و محوریت بر کارهای فرهنگی حل و فصل نماییم .
برادر شهید لک زائی بیان کرد: تفکرات استراتژی سردار شهید بحث ضرورت وحدت، انسجام و همگرایی در سطح کشور از جمله استان سیستان و بلوچستان بود، کار فرهنگی که وی در حال پیگیری بودند یکی از مبانی آن سطح تقویت و همگرایی بود معتقد بود ما بدون انسجام و همگرایی نمی توانیم به سطح پیشرفت حرکت کنیم چرا که هیچ جامعه ای با اختلاف و نزاع و کشمکش نمی تواند به قله های پیشرفت برسد بخاطر اینکه در شرایط اختلاف و تفرقه منابع انسانی و امکانات و نیرو ها صرف مبارزه و تقابل با یکدیگر خواهد شد لذا لازمه اش داشتن انسجام و  وحدت و همگرایی در عرصه های مختلف است که انشاا... بتوانیم در نخستین سالگرد این سردار شهید این شیوه و روش وی را نهادینه کنیم.
وی ادامه داد: سردار شهید تمام وقت خود را صرف تحقیق و پژوهش برای پیشرفت خود و جامعه می کرد لذا جوانان ما باید در پیروی از روش  و سیره شهدا که مورد تاکید امام و مقام معظم رهبری است پیروی نمایند  و از لحظه لحظه عمر خود جهت پیشرفت خود و جامعه استفاده نمایند.
وی در پایان گفت: امیدواریم با انتشار این مجموعه آثار از سردار شهید حبیب لکزایی  ویژگی هایی که قابل الگوگیری است به جوانان منتقل و در اختیار نسل جوان قرار گیرد و بزودی زمان یادواره حبیب دلها در تهران اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdccpsq0.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خدا رحمتش کته