تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۹
عدم پرداخت حقوق معوق کارکنان سازمان اتوبوسرانی زابل، همچنان با اعتراض برخی از این پرسنل روبروست.
پرداخت حقوق پرسنل سازمان اتوبوسرانی زابل همچنان در کش و قوس
پرداخت حقوق پرسنل سازمان اتوبوسرانی زابل همچنان در کش و قوس
طی گزارشی که چندی پیش از عصر هامون مبنی بر اعتراض کارمندان سازمان اتوبوسرانی زابل جهت عدم پرداخت حقوق پرسنل سازمان اتوبوسرانی زابل منتشر شد،  و جلسه ای که در شهریور ماه مبنی بر رفع بحران مالی شهرداری زابل در فرمانداری زابل برگزار شد مبلغ 300 هزار
تومان به حساب پرسنل شهرداری و اتوبوسرانی واریز گردید و مقرر شد حقوق کارگران به حساب هایشان واریز شود.
روز گذشته یکی از پرسنل اتوبوسرانی زابل طی تماس تلفنی گفت: حقوق پرسنل اتوبوسرانی که قبلا طی جلسه ای مقرر شده بود پرداخت شود هنوز پرداخت نشده و شرایط زندگی برای وی سخت شده است.
وی ادامه داد: یک فرزند محصل دارد که هنگام درخواست هزینه جهت مخارج مدرسه جوابی جز شرمندگی برایش ندارم.
اواسط هفته جاری حقوق
کارگران شهرداری پرداخت می شود

در این خصوص خبرنگار عصر هامون جهت پیگیری مجدد این ماجرا طی تماس تلفنی با فرماندار زابل جویای این روند شد و وی اظهار داشت: حداکثر تا اواسط هفته جاری حقوق کارگران شهرداری پرداخت می شود.
هوشنگ ناظری اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده ای که شهرداری زابل با آن مواجه است مشکل نقدینگی و جذب بیش از حد نیرو است، شهرداری زابل به هر جهت به خاطر نداشتن نقدینگی و عدم وجود اعتبارات لازم برای پرداخت دچار مشکلات زیادی
شده است.
وی ادامه داد: طی جلسات متعددی که با اعضای شورای شهر در خصوص شهرداری داشتیم مقرر شد شهرداری سرمایه هایی که در اختیار دارد را فعال کرده تا بتواند در آمدزایی کند و حقوق پرسنل را بر اساس آن پرداخت نماید چرا که روند شهرداری بصورت درآمد هزینه است یعنی باید درآمد داشته باشد تا بتواند هزینه کند.
هفته گذشته مبلغی به حساب پرسنل شهرداری واریز شد
احمد میر رئیس شورای شهر زابل  نیز در گفتگو با عصر هامون اظهار داشت: بر اساس
پیگیری هایی که داشتیم و تعاملاتی که با چند اداره انجام شده روز پنجشنبه هفته گذشته مبلغی را به حساب پرسنل شهرداری بر اساس عملکردشان پرداخت کرده ایم که در اسرع وقت باقی حقوق کارگران به حسابشان واریز می شود.
مبلغی به حساب پرسنل اتوبوسرانی واریز نشده است
 برات میر رئیس اتوبوسرانی زابل گفت: مبلغی به حساب پرسنل اتوبوسرانی واریز نشده ولی ما در حال پیگیری با شهرداری هستیم که مقرر شده دانشگاه مبلغی به این سازمان جهت پرداخت حقوق پرسنل پرداخت نماید.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdchkink.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما