تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۱
فوتبالیست سابق تیم‌های ملی زیر 16 و 17 سال آلمان که برای جنگیدن به سوریه رفته بود ، سرانجام به هلاکت رسید.
فوتباليست آلماني كه در سوريه تروريست شد
فوتباليست آلماني كه در سوريه تروريست شد
به گزارش عصر هامون، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه آلمانی بیلد دیروز به نقل از سخنگوی وزارت کشور آلمان نوشت: "بُراق قاران" ۱۱ اکتبر در حمله‌ای هوایی در سوریه کشته شد.

این روزنامه کثیرالانتشار آلمانی نوشت: براق در روستایی نزدیک شهر اعزاز در فاصله ۲ کیلومتری مرزهای ترکیه کشته شد.

"مصطفی قاران" برادر براق در مصاحبه با بیلد گفت : براق با همسر و دو پسرش برای همکاری با گروههای مخالف به سوریه رفت و من می‌خواهم برای یافتن آنها به سوریه بروم .

"توماس هنگن" که آخرین مربی فوتبال براق بود اظهار داشت: براق عاشق فوتبال بود؛ ولی سال ۲۰۰۸ و هنگامیکه ۲۰ ساله بود ، ورزش را کنار گذاشت.

براق در تیم های ملی زیر ۱۶ و ۱۷ سال فوتبال آلمان همراه بازیکن‌های معروفی مانند سامی خضیره (بازیکن کنونی رئال مادرید اسپانیا) و کوین پرینس بواتنگ (بازیکن تیم ملی غنا و بازیکن کنونی تیم شالکه آلمان) ، در ۷ مسابقه بین المللی بازی کرد .

مصطفی تأکید کرد: براق می‌گفت که پول و معروفیت برایش مهم نیست و سال ۲۰۱۱ که جنگ سوریه آغاز شد ، مقداری پول و دارو برای عناصر مسلح در سوریه فرستاد.

مصطفی گفت : برخی از این پولها و داروها به دست عناصر اسلامگرا نرسید، به همین دلیل براق تصمیم گرفت که با همسر و دو پسرش به مرزهای ترکیه و سوریه برود تا خود ناظر بر توزیع این کمک‌ها باشد؛ وی می‌گفت که تصمیم جنگ کردن ندارد . روزنامه بیلد تصویر براق را در حالی که یک تفنگ کلاشنیکوف در دست دارد ، چاپ کرده است .


انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcbgsba.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما