تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۲
قهرمان تيم ملي دوچرخه سواري کشورمان اين بار در مظان اتهامي است که شايد آينده ورزشي اش را به خطر بيندازد.
پراش: یک روز مقصران را لو می دهم/دیوانه نیستم برای مسابقات کوچک دوپینگ کنم
پراش: یک روز مقصران را لو می دهم/دیوانه نیستم برای مسابقات کوچک دوپینگ کنم
به گزارش عصر هامون،سال گذشته در بازی پرسپولیس و سپاهان در اصفهان بود که شايعه شد بطری آب معدنی های آلوده اطراف زمین باعث مشکلاتی برای بازیکنان سرخپوش به وجود آمد که البته اين موضوع اثبات نشدو حالا این قضیه در رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور اما این بار برای محمد پراش، قهرمان تیم ملی خطرناک تر و البته تاسف بار تر از قبل رخ داده است.

پراش معتقد است، هنگام مسابقه از بطری های آب مشکوکی استفاده کرده که حالا با مثبت اعلام شدن تست دوپینگی او را تا آستانه محرومیت مادام العمر قرار داده است.

*دیوانه نیستم برای مسابقات کوچک دوپینگ کنم

محمد پراش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من قبل از شمار از زمان برگزاری آخرین جلسه برای دفاع از آزمایشی که مثبت اعلام شده و اعلام رای کمیته ضد دوپینگ بی اطلاع هستم چون خواستند که این مسئله برای من پیش بیاید.

در ادامه گفت: یک هفته قبل از مسابقات کشوری در پیکارهای جایزه بزرگ مالزی شرکت کردم و دوم شدم ،‌در این رقابت ها هم تست دادم و پاسخ آن منفی بود و حالا می گویند در پیکارهای سطح پایین قهرمانی کشور تست دوپینگ مثبت بوده در حالی که این مسابقات در برنامه ام نبود و مجبور شدم در آن بدون هیچ چشم داشت مالی شرکت کنم من با حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ عنوان قهرمانی داخلی و خارجی که دارم چرا باید خودم را برای این مسابقات کوچک خراب کنم!

*۲ مدال قطعي را از دست دادیم

وی با بیان اینکه قبلا با دوپینگ آگاهانه تجربه این خطا را داشته عنوان کرد: این مساله برنامه یکی، دو روز نیست که بخواهم از آن حرف بزنم در واقع این حواشی از گذشته برای من و برادرم وجود داشته اما حالا با وجود پیگیری های فدراسیون مطمئن هستم که با محرومیت من ۲ مدال تیمی و انفرادی بازی های آسیایی را از دست داده ایم، در واقع دوپینگ اتفاقی نبود که من برای خودم به وجود آورده باشم در هر مسابقه ای که شرکت می کنیم من و برادرم اول و دوم هستیم آن هم با اختلاف زیاد بنابر این نیازی به این حرف ها نیست و همیشه هم ما برای تست دوپینگ انتخاب می شویم.



*نمی گذارند تبرئه شوم!

پراش با اشاره به دل کندن اش از دوچرخه سواری می گوید: با لجبازی و باند بازی در داخل کشور حیثیت ایران را در میادین بین المللی می برند همه می دانند که اشتباه شده و دنبال تبرئه من هستند چون از زمان فحاشی آبادی این مشکل وجود دارد آن موقع در فصل بدنسازی آمدند در منزل و من را برای انجام تست دوپینگ بردند اما برخی ها هر طور شده دنبال محرومیتم هستند.

قهرمان تیم ملی دوچرخه سواری در خصوص مسابقات کشوری یاد آور شد: وقتی خواستم آب بخورم دور و برم آدم های غریبه زیاد دیدم و مشکوک هستم به این داستان آن زمان هم گفتم ولی فکر نمی کردم مشکل برایم به وجود بیاید هزار راه بود که نخواهم تست بدهم مگر دیوانه بودم که دوپینگ کنم و برم تست بدهم!

*از دوچرخه سواری منزجر شده ام!

توصیه می کنم آنهایی که از عدالت حرف می زنند، فقط شعار ندهند.
راش با این جمله ادامه داد: می خواستند من نابود شوم اما من برای دوچرخه سواری ایران آرزوی موفقیت می کنم ولی بخاطر اینکه جوانی ام را حرف این ورزش کردم و با مشکلات زیادی که از همه آنها چشم پوشی کردم و قهرمان بدون حق و حقوق شدیم، منزجر شده ام می دانم هر کسی من را محروم خواهد کرد خودش هم محروم می شود.

*همه می دانند از آب پلمپ استفاده می کنم!

وی افزود: آبروی هر کسی دست خداست چند سال بود که دنبال داستان درست کردن و محرومیت من بودند چون همه می دانستند که من استاب پلمپ شده استفاده می کنم اما این بار با اعتماد کردن اشتباه بزرگی کردم گذشته ام را با یک پاک کن پاک کرده بودم اما حالا این اتفاق به وجود آمده است .

وی خاطر نشان کرد: در بازی های آسیایی گوانگجو برادرم نتوانست به فینال برود من هم به خاطر زمین خوردن مقام دوم یا سومی را از دست دادم رکورد دار دو رشته پیست در ایران هستم اما از رفتار سرد برخی ها سر در نمی آورم دوست ندارم برگردم به روزهای سخت قبل چون می خواهم ازدواج کنم و اگر قرار است برگردم فقط برای مدال بازی های آسیایی است.

*فعلا مقصر ان را معرفی نمی کنم!

وی افزود: خیلی ها شعار می دهند اما من هم داستان زیادی برای گفتن دارم و ترسی هم در کار نیست اما دوست ندارم فعلا حرف بزنم چون باعث محرومیت خیلی ها می شود دوست داشتم آخرین مسابقه ام بازی های ایجئون باشد چون حالا احساس دیگری برای کسب افتخار دارم.
انتهاي پيام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcipza5.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما