تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۴
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در خصوص قرعه ایران در جام جهانی 2014 برزیل گفت: به نظرم تیم ملی در گروه مناسبی قرار گرفته است و بازی با تیم ملی آرژانتین یک تجربه برای تیم ملی محسوب می‌شود.
رويارويي با آرژانتين رو‌به رو شدن با تجربه است/ با تيم ملي همکاري مي‌کنيم
رويارويي با آرژانتين رو‌به رو شدن با تجربه است/ با تيم ملي همکاري مي‌کنيم
به گزارش عصر هامون،برد و باخت در بازی با آرژانتین نباید برای ملی‌پوشان اهمیت داشته باشد و آنها باید به این بازی به عنوان یک تجربه نگاه کنند.


تاج در ادامه اظهار داشت: ملی‌پوشان به نتیجه بازی با آرژانتین توجهی نکنند و فقط تمرکزشان به رویارویی‌شان با بازیکنان بزرگ آرژانتین باشد.


نایب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران باید به دنبال نتیجه‌گیری مقابل تیمهای ملی نیجریه و بوسنی هرزگوین باشد و در مقابل آرژانتین باید به انجام بازی آبرومندانه توجه کند.


تاج عنوان کرد: ما در سازمان لیگ تمام تلاشمان را می‌کنیم که با برنامه‌ریزی درست فرصت مناسب برای تیم ملی در جهت انجام بازی‌های تدارکاتی خوب ایجاد کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست فرصتی میان مسابقات لیگ در اسفندماه داشتند که ما در تلاش هستیم که این فرصت را از چهارم تا پانزدهم اسفندماه برای تیم ملی ایجاد کنیم تا چند بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ و مطرح برگزار کند.


همچنین بازی‌های لیگ برتر را ۲۰ فروردین‌ماه تمام می کنیم تا تیم ملی فرصت مناسبی برای آماده سازی برای جام جهانی داشته باشد.

وی درباره وضعیت ملی پوشان تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنند، بیان کرد: کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال باید با مدیران باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنند جلسه‌ای داشته باشد وبا تفاهم اختلافات و مشکلات را برطرف کند همچنین ما کمال همکاری را با تیم ملی در خصوص بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی می کنیم.


تاج بیان کرد: در حال حاضر ما منتظر بازگشت کی روش به ایران هستیم تا ببینیم که چه بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته تا براساس آن اقدامات لازمه را انجام دهیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر فضایی در فوتبال به وجود آمده که باید به تیم ملی کمک کنیم تا در جام جهانی حضوری موفق داشته باشد.


گفتنی است: تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های فوتبال آرژانتین، نیجریه، بوسنی هرزگوین در گروه F همگروه شده است براین اساس سازمان لیگ باید برنامه‌های بازی‌های لیگ برتر را طوری تنظیم کند که تیم ملی بتواند بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب و مطرح را برگزار کند.


انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcbw0ba.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما