تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۸
گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلف این پیام را مشاهده نکنید یا موفق به انتخاب گزینه‌ تغییر نرم‌افزارها نباشید. در چنین شرایطی ‌باید به‌طور دستی و از بخش تنظیمات اندروید اقدام کنید تا نرم‌افزار موردنظرتان را با نرم‌افزار پیش‌فرض مدیریت پیام‌های کوتاه در اندروید تعویض کنید.
مدیریت پیام‌های کوتاه در کیت‌کت
مدیریت پیام‌های کوتاه در کیت‌کت
به گزارش عصر هامون،کیت‌کت، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید (۴/۴) است که برای دستگاه‌های مختلف اندرویدی طراحی شده است. اگر دستگاه شما هم قابلیت به‌روزرسانی به این نسخه را دارد یا نسخه پیش‌فرض تبلت یا تلفن‌همراه شما اندروید ۴/۴ است، به شما تبریک می‌گوییم؛ زیرا یکی از بهترین نسخه‌های اندروید را دارید.

کیت‌کت امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از آنها پشتیبانی از Hangouts برای مدیریت پیام‌های کوتاه است. ابزار Hangouts امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما برخی کاربران نیز ترجیح می‌دهند از نرم‌افزارهای دیگری که برای مدیریت پیام‌های کوتاه طراحی شده‌اند، استفاده کنند.

چنانچه شما جزو این افراد باشید، مطمئنا اطلاع دارید که پس از نصب هریک از نرم‌افزارهای مدیریت پیام کوتاه، پیامی برای تبدیل نرم‌افزار نصب شده به نرم‌افزار پیش‌فرض برای مدیریت پیام‌ها در تلفن‌همراه یا تبلت شما به‌نمایش درمی‌آید و شما می‌توانید با تائید این پیام، نرم‌افزار موردنظر را جایگزین نرم‌افزار پیش‌فرض اندروید کنید.

اما گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلف این پیام را مشاهده نکنید یا موفق به انتخاب گزینه‌ تغییر نرم‌افزارها نباشید. در چنین شرایطی ‌باید به‌طور دستی و از بخش تنظیمات اندروید اقدام کنید تا نرم‌افزار موردنظرتان را با نرم‌افزار پیش‌فرض مدیریت پیام‌های کوتاه در اندروید تعویض کنید.

۱ـ از فهرست برنامه‌ها روی Settings کلیک کنید.

۲ـ در بخش Wireless & Networks، گزینه More… انتخاب کنید.

۳ـ در صفحه به‌نمایش درآمده گزینه‌ای با عنوان Default SMS App دیده می‌شود. با فشار روی این گزینه فهرستی از برنامه‌های نصب شده برای مدیریت پیام‌های کوتاه به‌نمایش درخواهد آمد.

۴ـ پس از انتخاب هریک از برنامه‌های موردنظر و فشار کلید بازگشت، برنامه‌ دلخواه شما به‌عنوان نرم‌افزار پیش‌فرض مدیریت پیام‌ها انتخاب شده و می‌توانید از استفاده آن لذت ببرید.
انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcjmtex.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما