تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱
شركت سازنده "لامبورگيني" از خودروی جديدش به نام "هوراكان" رونمايي مي‌كند.
رونمايي از خودروی جديد لامبورگيني +‌ عکس
رونمايي از خودروی جديد لامبورگيني +‌ عکس
به گزارش عصر هامون،به نقل از روسيا اليوم ، شركت ايتاليايي سازنده‌ خودروی لامبورگيني در بهار آتي از ماشين جديد خود با نام "هوراكان" رونمايي مي‌كند.

اين خودرو داراي وزن به نسبت سبكتري مي‌باشد ، كه به حركت سريع آن كمك مي‌كند ، چنانكه اين خودرو در زماني كمتر از ۳.۲ ثانيه از صفر يه صد مي‌رسد.

اين خودرو داراي موتور "v۱۰" ۵.۲ ليتري است و داراي قدرت ۶۱۰ اسب بخار با ۸۲۵۰ دور در دقيقه و ۵۲۰۰ سي سي است.
روزنامه ديلي‌تلگراف در مورد اين ماشين نوشته است : اين ماشين اسپرت جديدي است كه داراي امكانات بسياري مي‌باشد كه اين خودرو را در زمره سريع‌ترين ماشينها قرار مي‌دهد . اين ماشين بطور رسمي در نمايشگاه ژنو در مارس ۲۰۱۴ رونمايي مي‌شود.

هوراكان نام يكي از خدايان مايا است كه اسمش را بر گاوي كه در گاوبازي در اسپانيا شركت كرده بود و هيچ گاوي نتوانسته بود بر وي پيروز شود گذاشته بودند. گذاشتن نام گاوها بر خودرو ها از سنت شركت لامبورگيني است.

مديريت شركت سازنده لامبورگيني انتظار دارد كه اين نمونه جديد حداقل بتواند همان موفقيتي را كه نمونه پيشين كه "گالاردو" نام داشت و آن نيز نام يكي گاو ديگر بود ، بدست آورد.

وزن اين ماشين در حدود ۱۴۲۲ كيلوگرم مي باشد و ويژگي ممتاز آن سيستم انژكتور سوخت آن مي‌باشد كه مصرف سوخت را به ميزان ۱۲.۵ ليتر در ۱۰۰ كيلومتر قرار مي‌دهد.

انتهاي پيام / ۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdciv5a5.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

reza
خیلی ماشین باهالیه