تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۴
پس از تيم‌هاي پاري سن‌ژرمن، اينتر ميلان و منچسترسيتي، اينبار باشگاه الهلال عربستان پيشنهاد 400 ميليون يورويي به ليونل مسي داد.
الهلال به مشتريان نجومي مسي اضافه شد
الهلال به مشتريان نجومي مسي اضافه شد
به گزارش عصر هامون،قرارداد ليونل مسي با بارسلونا در سال ۲۰۱۸ به پايان مي‌رسد و اين بازيکن آرژانتيني تاکنون قرارداد جديدي را با آبي-اناري‌ها نبسته است و همين مسئله باعث شده است تا خبرهايي درباره جدايي وي از اين تيم به گوش برسد.

رسانه‌هاي اسپانيايي خبر جالبي را درباره ابراز علاقه يک باشگاه عربستاني براي جذب ليونل مسي منتشر کردند و اعلام کردند باشگاه الهلال عربستان با مالک ثروتمندش عبدالرحمن بن مساعد، حاضر است براي جذب مسي رقم نجومي ۴۰۰ ميليون يورو را بپردازد. يعني تقريبا ۲ برابر قيمت فسخ قرارداد مسي با بارسلونا.

سايت يورو اسپورت عربي به نقل از رسانه هاي اسپانيايي نوشت: باشگاه الهلال در کشور عربستان از محبوبيت بسيار بالايي برخوردار است و يکي از متمول‌ترين باشگاه‌هاي جهان به شمار مي‌رود. اين باشگاه عربستاني قصد دارد مسي را ۲ سال قبل از پايان قراردادش با آبي-اناري‌ها يعني در سال ۲۰۱۶ جذب کند و حاضر است براي خريد اين مهاجم آرژانتيني ۴۰۰ ميليون يورو پرداخت کند.

البته اين باشگاه عربستاني اکنون نمي‌خواهد مذاکرات خود را با باشگاه بارسلونا آغاز کند چراکه مراحل فسخ قرارداد مسي در شرايط کنوني سخت است اما با گذشت زمان شرايط بهتر خواهد شد.

مسي به همراه فرانک ريبري و کريستيانو رونالدو، ۳ نامزد نهايي کسب توپ طلا در سال ۲۰۱۳ هستند. وي در چند سالي که در ترکيب آبي-اناري‌ها به ميدان رفته است عملکرد خيره کننده‌اي داشته است و براي ۴ سال پياپي به عنوان بهترين بازيکن جهان انتخاب شد و امسال هم اين شانس را دارد که پنجمين توپ طلاي خود را بدست آورد. البته مسي نسبت به سال‌هاي قبل شانس کمتري دارد چراکه در سال ۲۰۱۳ سه بار آسيب ديد و همين مسئله باعث شد تا شانس وي براي کسب اين جايزه پايين آيد.

بارسلونا در فصل جابجايي تابستاني سال ۲۰۱۳، نيمار ستاره برزيلي تيم فوتبال سانتوس برزيل را پس از کش و قوس‌هاي فراوان جذب کرد. اين مهاجم جوان برزيلي خيلي زود در تيم بارسلونا جا افتاد و بازي‌هاي بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشت و همين مسئله باعث شده است تا بسياري وي را مسي جديد نيوکمپ لقب دهند و از احتمال جدايي مسي آرژانتيني از تيم بارسلونا خبر دهند. چراکه بعيد به نظر مي‌رسد بارسلونا با وجود درخشش نيمار از رقم‌هاي وسوسه انگيز باشگاه‌هاي ديگر براي فروش مسي صرف‌نظر کند.

منچسترسيتي، پاري‌سن‌ژرمن و اينترميلان از ديگر باشگاه‌هايي هستند که احتمال پيوستن مسي به آنها وجود دارد.

انتهاي پيام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcaywny.49n0i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما