تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۳
مشکلی افزون بر گرمای 50 درجه/

کلافگی مردم سرباز از قطع مکرر برق

قطع مكرر برق در شهرستان سرباز آن هم در ساعات ظهر كه ساعت اوج گرما به شمار مي‌رود، موجب ايجاد مشكلات زیادی براي مردم اين منطقه شده است.
کلافگی مردم سرباز از قطع مکرر برق
به گزارش خبرنگار عصر هامون، قطع مكرر برق آن هم در ساعات اوج نیاز مردم به این نعمت الهی در شهرستان سرباز با توجه به ماه مبارك رمضان و گرماي ۵۰ درجه اين منطقه ، نه تنها زندگي مردم اين شهرستان را مختل كرده بلكه ضعف شديد ولتاژ موجب خرابي هاي دستگاه هاي برقي منازل اين شهرستان شده است و باعث نارضایتی عموم مردم از مسئولین شهرستان شده است.
این مشکل در سالهای گذشته به طور مداوم به وقوع می پیوست که مسئولین بارها به مردم وعده داده بودند که این مشکل حل خواهد شد ، اما با آغاز فصل گرما در این شهرستان شاهد عملی نشدن وعده های برقی ها در شهرستان سرباز هستیم.
فقط کسانی که چند ساعتی در گرمای طاقت فرسای سرباز بدون تهویه مناسب بوده اند می توانند درک کنند که دلایل متعدد مسئولین درمورد قطعی برق برای مردم ، هوا را خنک نمی کند!
مردم شهرستان سرباز از قطعی‏های مکرر برق در شهرستان سرباز گلایه‌های بسیاری دارند كه اين قطعي و نوسان برق باعث نگراني مردم اين منطقه شده است.
برخی شهروندان سرباز پس از تماس به خبرنگار عصر هامون گفتند: طی چند روز اخیر قطعی مکرر برق این شهرستان نگرانی های مردم را دوچندان کرده است.
عوض زاده رئیس اداره برق شهرستان سرباز در گفتگو با خبرنگار عصر هامون گفت: ما هیچ نوسان و هیچ مشکلی در شهرستان سرباز نداریم، هر کسی مشکلی دارد باید به اداره برق مراجعه کند.
یکی از ساکنان خیابان مدرس شهرستان سرباز  گفت: برق در اين منطقه نوسان زيادي دارد كه به طور ميانگين هر پنج دقيقه يكبار برق در اين منطقه قطع مي شود كه اين پائين بودن ولتاژ و قطع و وصل ها باعث سوختن تعداد زيادي از وسايل برقي مردم اين منطقه شده است.
وي افزود: ماه گذشته دو بار مجبور به تعويض موتور يخچال منزل شده ام كه با توجه به گراني هاي اخير پرداخت اين هزينه ها براي ما خيلي زياد است.
وی اضافه کرد: برای رفع این مشکل به اداره برق شهرستان هم مراجعه کردم ولی کارشناس اداره برق گفت برق از این بیشتر نمی شود چون تعداد مصرف کنندگان برق بیشتر از ظرفیت برق است و ما در حال حاضر درخواست ترانس داده ایم.
وي گفت: با توجه به فرا رسيدن ماه مبارك مبارك رمضان و گرماي شديد هوا در اين منطقه ، از مسئولان مربوطه خواسته مي شود نسبت به رفع اين مشكل هر چه سريعتر اقدام كنند.
ساکنان خیابان های بلوچ  و سعدی و مسجد قریشی با اعلام نارضایتی از این وضعیت گفتند: با توجه به اینکه دمای هوا در فصل تابستان به بیش از ۴۵ در جه میرسد انتظار داریم مسئولان هرچه سریعتر مشکل برق را حل کنند تا در گرمای تابستان مردم نگرانی نداشته باشند.
امیدورایم مسئولین مربوطه پی گیر مشکلات مردم باشند چرا که تحمل گرما در گرمترین نقطه کشور، بدون برق واقعا شاهکار بزرگی است!!

انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdce.p8ebjh8vn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

با تشکر از گزارش خوبتان لطفا به جدیت پیگیری نمایید خداوند به شما اجر دهد
راسکی
این برق پدر ما را درآورده من جنب دبیرستان شبانه روزی اسکان دارم ما محافظ کولر داریم که ولتاژ برق را نشان میده
از 175 به بالاتر نمیره چه برسد به 220 ولت
دوشنبه
الحق که راست گفتی راسکی
حمید
تا کنون دوبار یخچال بنده بدلیل نوسانات برق راسک سوخته ،تعجب میکنم آقای عوض زاده اظهار داشته اند نوسان وقطعی برق نداریم،دیشب (92/5/6)نمازگزاران مسجد احمدآبادراسک نماز مغرب وعشاء را بدون برق ودرگرما و تاریکی اقامه داشتند