تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
ارتش لبنان یک تبعه سوریه را بازداشت کرد که در حال اجرای ماموریتی محرمانه در برای تروریستهای سوری در منطقه حمص بود. این فرد یکی از رابطها و دلالهای سلاحهایی است که از طرف عربستان به سوریه قاچاق میشود.
دلال آتشبارهای هاون سوریه بدام افتاد
دلال آتشبارهای هاون سوریه بدام افتاد
به گزارش عصر هامون، در حالی که بازجویی ها از محمد عبد الدایم الاعرج مشهور به ابوجاسم تبعه سوریه که توسط ارتش لبنان بازداشت شده است ادامه دارد، مشخص شد که او برای اولین بار وارد لبنان نشده بلکه یکی از افراد تحت تعقیب دولت به اتهام قاچاق اسلحه به سوریه و انتقال اسلحه به لبنان بوده است.

منطقه قاچاق سلاح به سوریه
 

شورای نظامی حمص
 

بنابر اطلاعات بدست آمده، ابوجاسم از طریق ترکیه و با هواپیما به فرودگاه بین المللی بیروت وارد  شده و خود را به عرسال رسانده بود و قصد داشت به حمص سفر کند. ابوجاسم که عضو ارتش آزاد است، دبیر شورای انقلابی نظامی حمص محسوب می شود که برای اجرای ماموریتی از سوی انس حلاق به سوریه می رفته است. ارتش لبنان نزد ابوجاسم میلیاردها دلار آمریکایی کشف کرد. در گوشی تلفن همراه او پیامکی از عربستان وجود داشته مبنی بر اینکه قیمت آتشبار موشک هاون به 35 هزار دلار رسید.


انتهای پیام/ 4030
https://www.asrehamoon.ir/vdcfcydt.w6d0xagiiw.html
منبع : شبکه خبر
نام شما
آدرس ايميل شما

زهرا
مورد عف اسلامي قرار ش دهيد.
محمد
امید که تمام جاسوسان ومخالفان دولت سوریه وایران که یکی با تفنگ یکی با جفنگ به جنگ امده اند رسوا وریشه کن شوند مخصوصا عوامل خارجی واسرایل واختلاسکران بی ادب