تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۹
امام جمعه اهل تشیع خاش گفت: گروه‌های داعش و تکفیری‌ با تفکر صهیونیستی حمله می‌کنند .
گروه‌های داعش و تکفیری‌ با تفکر صهیونیستی حمله می‌کنند
گروه‌های داعش و تکفیری‌ با تفکر صهیونیستی حمله می‌کنند
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از تفتان ما،حجت الاسلام محمد حسین میری  ، ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی داعش ، اظهار داشت : هدف از این اقدامات ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر و تضعیف قدرت مقاومت در منطقه است که این امر هوشیاری مسلمانان و اتحاد و یکپارچگی شیعیان در عراق را می‌طلبد .
وی افزود : غرب برای از بین بردن جهان اسلام، این گروه‌ها را ایجاد کرده است، ولی جمهوری اسلامی ایران خللی در کارش ایجاد نمی‌شود.
حجت الاسلام میری بیان کرد : این گروه‌ها پس از شکست در انتخابات سوریه و همچنین عراق متوجه شدند پایگاه اجتماعی در بین مردم ندارند و به همین علت با تصرف موصل و سامرا قصد ایجاد توطئه در عراق دارند.
وی با اشاره به توطئه‌های گروه‌های تکفیری و وهابی علیه اسلام ناب محمدی عنوان کرد: دشمنان قسم‌خورده اسلام تمام توان خود را برای مقابله با اسلام به‌کار بسته‌اند.
امام جمعه اهل تشیع خاش توطئه‌های گروه‌های تروریستی، تکفیری و وهابی در کشور سوریه طی سه سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: مستکبران و معاندان اسلام ناب محمدی هنگامی که نتوانستند پس از سه سال در سوریه به اهداف خود دست یابند به عراق و شام دل بسته بودند و پس از شکست آن‌ها در انتخابات عراق به واسطه کینه‌ای که دارند امروز به دنبال انتقام‌گیری از دولت نوری مالکی هستند.
وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی تکفیری‌ها شهر موصل است، ادامه داد: موصل بین ایران، ترکیه و بغداد واقع شده است که بر این اساس داعش با تجزیه عراق در پی این است در این کشور اخلال ایجاد کرده و عملیات تفرقه و تجزیه انجام دهد.
حجت الاسلام میری با اذعان به این نکته که تکفیری‌ها به دنبال از بین بردن و کشتن شیعه و سنی بوده و فرقی از این جهت وجود ندارد، بیان کرد: آیت‌الله سیستانی در عراق طی روزهای اخیر با تدبیر خویش گروه تروریستی داعش را به شکست کامل کشانده است.
امام جمعه اهل تشیع خاش در پایان اظهار داشت : گروهک داعش مجری سیاست‌های استکباری بوده و اختلاف میان شیعه و سنی از جمله مأموریت‌هایی است که این گروهک تروریستی دنبال می‌کند.

انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcdz50k.yt0oj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما