تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
درگیری طایفه ای 15 ساله در شهرستان مهرستان بار دیگر یک کشته و مجروح بر جای گذاشت.
20 کشته نتیجه اختلاف 15 ساله دوطایفه در مهرستان
20 کشته نتیجه اختلاف 15 ساله دوطایفه در مهرستان
به گزارش سرویس حوادث عصر هامون به نقل از بامهرستان؛ روز گذشته بر اثر اختلاف و نزاع دو طایفه در شهرستان مهرستان جوانی به نام نعمت کشته و یک خانم جوان نیز که به همراه مقتول سوار بر یک دستگاه خودرو بوده بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان شهرستان سراوان اعزام شد.
درگیری و نزاع این دو طایفه که اختلافی ۱۵ ساله با هم داشته اند در مدت دو سال گذشته شدت گرفته است و متاسفانه تا کنون ۲۰ نفر از دو طایفه کشته شده اند .
گفتنی ست؛ بیشتر قربانیان این درگیری از جوانان دو طایفه می باشند .
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcbs8bs.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

عارف
انالاه و انا الیه راجعون خدا رحمت کند همه عزیزانی که از پیشمان رفتند خدا رحم کند ؟ خیلی متاسفم برای فرهنگمون ؟ تو قرن 21 و اوج علم و فناوری ما بلوچها فقط مفتخریم به اسلحه بدست گرفتن و جان برادران بلوچ خود را گرفتن و عزادار کردن خانواده ها . با این کارها چه چیزی را ثابت کنیم / اتحاد مان کجا رفته ؟ تا کی این وضع ادامه دارد ؟ سران طوایف مولویها ریش سفیدان و عزیزان مسولان و دست اندرکاران و ای کسانی که میتوانید جلوی این کشتار طایفه ای را بگیرید بلند شوید آستین بالا زده و تمامش کنید غیرت بلوچ داره زیر سوال میرود ؟ بجای اینکه درس و دانشگاه و ... خیلی تاسف برانگیز است ؟ انگیزه ما از این کشتارها چیست و چه نتیجه ای داشته و دارد ؟ خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار ؟ با عرض تسلیت عارف حسین زائی از چابهار .