تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
مولوی سیدمحمد درتکیده، نویسنده و اهل قلم اهل سنت چابهار گفت: بدون شک حمایت همه جانبه امریکا از رپژیم اشغالگر قدس بی شرمانه و ضد حقوق بشراست.
حمایت امریکا از اسرائیل بی شرمانه وضد حقوق بشر است/ تکفیریها وتروریستها حاصل و نتیجه اسلام سعودی هستند
حمایت امریکا از اسرائیل بی شرمانه وضد حقوق بشر است/ تکفیریها وتروریستها حاصل و نتیجه اسلام سعودی هستند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون،مولوی سیدمحمد درتکیده در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار داشت: همان طور که خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است:« لَتَجِدَنَّ أَشَدَّالنَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَأَشْرَکُواْ» (مائده/۸۲) دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان، یهود و مشرکانهستند، ما با چشمان خویش شاهد این موضوع هستیم.
وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی یهودی با ددمنشی وحشیانه ترین شکل ممکن، به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین دستمی زنند و کودکان و زنان بی دفاع را مورد اصابت گلوله های خویش قرار دادهو همچون باد خزان آنان را پر پر می کنند.
مولوی اهل سنت چابهار افزود: یهود صهیونیست، باید بداند که به زودی خداوند متعال بادی همچون صرصر راکه اجداد آنان را نیست و نابود ساخت، نازل خواهد نمود و آنان را از صفحهروزگار محو خواهد نمود.
وی ادامه داد: کسانی که برای عیش چند روزه از آن حمایت می کنند و موجبات کشتار بیشترزنان و کودکان معصوم را فراهم می سازند، هم باید بدانند که خداوند متعالآنان را از صف امت محمدی (ص) جدا خواهد ساخت و در ردیف اربابانشان قرارخواهد داد و همانند آنان نیست و نابود خواهند شد و آتش جهنم تا ابد آنانرا طعمه خویش خواهد کرد.
درتکیده اذعان داشت: کشتار کودکان و زنان در غزه چنان بی رحمانه و وحشیانه است که دل سنگ راهم به درد می آورد، حتی حامیان رژیم صهیونیستی از قبیل پادشاه عربستاننیز لب به اعتراض گشود.
وی افزود: بسیاری از کشورهای غیر مسلمان و غربی نیز نابتحمل این جنایت را نداشته و به خیابان ها ریخته و تظاهرات کردند.
مولوی سید محمد درتکیده با اشاره به ادامه سکوت کشورهای عربی تصریح کرد: با این حال بازهم بعضی از کشورهای اسلامی عربی همچنان مهر سکوت بر لبزده و شاید همانند اربابان منحوس خویش روزه سکوت گرفته اند و بی شرمانه تراز آن این است که آنان از قاتلان کودکان و زنان بی دفاع فلسطین حمایتمالی و معنوی می کنند.
وی خاطر نشان کرد: غافل از این هستند که رسول خدا(ص) فرموده است کهمَن اَعاَنَ عَلَی قَتلِ مؤمِنٍ بِشَطرِ کَلِمَةٍ لَقِیَ اللهُ مَکتُوبٌبَینَ عَینَیهِ: آیِسَ مِن رَحمَةِ الله. هرکس که با بیان و گفتار خودبرای کشتن مؤمنی به کسی یاری رساند، ( و با بیان و گفتار خود از آنانحمایت کند) در حالی در محضر خداوند حاضر خواهد شد که در بین دو چشم (برروی پیشانی اش) نوشته شده است که مایوس از رحمت الله.
وی در پایان گفت: ما علماء و روحانیون اهل سنت شهرستان چابهار کشتار بی رحمانه زنان وکودکان غزه را به شدت محکوم کرده و از مجامع بین المللی و به خصوص سازمانملل که ادعای حمایت از حقوق بشر را دارد، می خواهیم تا شرم کنند و بیش ازاین در مقابل این جنایات ضد بشری سکوت نکنند و کسانی را که به این جنایتجنگی مرتکب می شوند، محکوم کنند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcenp8n.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما