تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۰
هوشنگ ناظری گفت: همیشه شعار نظام این بوده که حق و حقوق ملتایران باید حفظ شود و با این مواضع پیش برود که هر جا مسئولین منافع ایران را در معرض خطر احساس کردند با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رفتار خود تغییر روش داده و تجدید نظر خواهند کرد.
غرب باید از مواضع خصمانه خود عقب نشینی کند/منافع ایران،منافع مردم و نظام است
غرب باید از مواضع خصمانه خود عقب نشینی کند/منافع ایران،منافع مردم و نظام است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا،هوشنگ ناظری فرماندار ویژه زابل در خصوص فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: بیشترین خطری که در حال حاضر کشور را تهدید می کند از سوی غرب است،علی رغم فعالیت ها و همکاریهای ایران و بر اساس توافقاتی که صورت گرفت ،این تحریم ها بر علیه ایران کاهش پیدا نکرد .
ناظری افزود: غرب باید از مواضع خصمانه خود عقب نشینی و به سمت یک گفتمان منطقی و دیپلماسی قابل قبول حرکت کند.
فرماندار ویژه زابل در ادامه گفت: متاسفانه عملا اقدامات موثر و مفیدی از سمت غرب در خصوص عقب نشینی از مواضع خصمانه صورت نگرفته است.
وی تصریح نمود: هر چه کشور ایران جلوتر رفت،غرب مواضع خصمانه خود را تغییر نداد و حتی بیشتر از سابق بر آن صحه گذاشت.
وی خاطر نشان کرد:منافع ایران،منافع مردم و نظام است و این منافع در صدر برنامه های نظام جای دارد.
نماینده عالی استاندار در سیستان افزود: همیشه شعار نظام این بوده که حق و حقوق ملت ایران باید حفظ شود و با این مواضع پیش برود که هر جا مسئولین منافع ایران را در معرض خطر احساس کردند با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رفتار خود تغییر روش داده و تجدید نظر خواهند کرد.
وی بیان کرد: اوباما و سازمان ملل بصورت کاملا مشهود از اسرائیل غاصب حمایت کردند و امریکا با تاییدات و مواضع صریحی را مبنی بر اینکه حق اسرائیل است که از منافع خودش دفاع کند،اعلام کردند.
ناظری با بیان اینکه زمانی که چشم ها بر نسل کشی مردم غزه بسته شد،افزود: این اتفاق کاملا نشان می دهد که امریکا در کنار اسرائیل است و از این رژیم جعلی حمایت می کند.
وی با تاکید بر اینکه آمریکایها سخنی در دفاع از حقوق بشر ندارند گفت: دست آلوده امریکا به خون مردم و مسلمانان در اکثر نقاط دنیا برای همه مردم دنیا مشخص است .
انتهای پیام/4382
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcayenm.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما