تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۳
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انتصابات انجام شده در سطح استان براساس شایسته سالاری صورت گرفته نه مسائل سیاسی و نمی شود یک مدیر خاشی صرفاً در همین شهر خدمت کند.
انتصابات انجام شده در سطح استان براساس شایسته سالاری صورت گرفته نه مسائل سیاسی
انتصابات انجام شده در سطح استان براساس شایسته سالاری صورت گرفته نه مسائل سیاسی
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،علی اصغر جمشیدنژاد در گردهمایی مشترک اعضای شورای اداری، علما، معتمدان، شوراها، دهیاران و اصناف شهرستان خاش در پاسخ به اظهارات برخی از معتمدین در خصوص حل مشکلات، اظهار داشت: مشکلات و مطالبات مردمی باید در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مطرح شود و سپس فرماندار شهرستان براساس اولویت جمع بندی کرده و در جلسه کمیته برنامه ریزی استان مطرح گردد تا حل شود.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان، افزود: در سفر رئیس جمهوری به استان سیستان و بلوچستان در خصوص اجرای پروژه های جدید و اتمام پروژه های نیمه تمام اعتباراتی تخصیص داده شده است که یکی از مهمترین این پروژه ها توسعه اسکله های چابهار است.
جمشیدنژاد ادامه داد: توسعه اسکله های چابهار فقط مختص چابهار نیست بلکه با توسعه این اسکله ها به رشد و توسعه سایر شهرهای جنوبی استان کمک کرده و ایجاد شغل می شود و به رشد اقتصادی منطقه نیز کمک بسزایی می کند.
وی با اشاره به گازرسانی به شهرهای استان، بیان کرد: با پیگیری های استاندار به زودی عملیات گازرسانی آغاز شده و حتی خانواده های روستایی با جمعیت ۲۰ هزار خانوار نیز از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار با بیان اینکه مهمترین مطالبه ی شهروندان خاش آبرسانی، راه آهن، گاز و ایجاد راههای دسترسی به روستاها است، تصریح کرد: مشارکت و همدلی کارشناسان، تحصیلکردگان، نخبگان بومی منطقه نقش مهمی در محقق کردن خواسته ها و مطالبات آنان دارد و نباید صرفاً چشم انتظار اقدامات از سوی دولت باشند.
وی با اشاره به دیدار دولتمردان با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: ‌رهبری در این دیدار خطاب به دولتمردان گفت؛ فضای آرامش در سطح کشور فراهم شده است اما تحریم ها و اختلافات زیاد است اما باید تغییرات ایجاد شود و تحریم ها را کاهش دهیم.
جمشیدنژاد تاکید کرد: حفظ وحدت و اتحاد میان اقوام و ایجاد محیطی امن و آرام زمینه های توسعه کشور و هر منطقه را فراهم می کند.
جمشیدنژاد گفت: دولت تدبیر و امید وعده داده که تا پایان دولت تورم را به مقدار زیادی کاهش دهد و تورم در آینده ای نزدیک به کمتر از ۲۰ درصد و تا سه سال آینده به تک رقمی می رسد.
وی یادآور شد: انتصابات انجام شده در سطح استان براساس شایسته سالاری صورت گرفته نه مسائل سیاسی و نمی شود یک مدیر خاشی صرفاً در همین شهر خدمت کند بلکه باید در سایر شهرها که شایستگی و توانمندی اداره کردن آن را دارد به مردم خدمت کند.
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار اذعان داشت: بزرگان هر طایفه لازم است در تامین امنیت و برقراری ثبات و آرامش در جامعه فعالانه وارد کار شوند.
حجت الاسلام حسینی و مولوی حسین بر امامان جمعه موقت تشیع و زابط نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان خاش نیز در ادامه بر تقویت وحدت و اتحاد در بین مسئولین تاکید کردند و افزودند: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم و دولتمردان با یکدیگر رابطه مستقیم دارند و نباید هیچگونه اختلاف و جدایی بین مردم و مسئولین باشد.
در ادامه این گردهمایی افرادی به نمایندگی از معتمدان، اصناف ، شورا و دهیاران در خصوص پیگیری مشکلات و مطالبات حوزه های خود به ایراد سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcdjx0k.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما