تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۶
وزیر خارجه عمان از میزبانی کشورش برای مذاکرات هسته ای ابراز خوشحالی نمود.
یوسف بن علوی: عُمان در روند مذاکرات هسته‎ای دخالتی ندارد/ امیدوارم مذاکران وین پایان خوبی داشته باشد
یوسف بن علوی: عُمان در روند مذاکرات هسته‎ای دخالتی ندارد/ امیدوارم مذاکران وین پایان خوبی داشته باشد
به گزارش سرويس بين الملل عصر هامون، به نقل از تایمز آف عمان ؛ یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان که کشورش میزبانی مذاکرات هسته ای ایران را به عهده دارد ، اعلام کرد از اینکه کشورش میزبان مذاکرات هسته ای است ، خوشحال است.

بن علوی همچنین ابراز امیدواری کرد که مذاکرات در وین پایان خوبی برای طرفین داشته باشد و افزود هنوز موارد متعددی باقی مانده است که باید در وین به آن پرداخته شود.

وزیر خارجه عمان گفت ، حضور عمان در این مذاکرات با هدف تاثیر گذاری نیست ، بلکه دولت عمان می خواهد طرفین مذاکره را به حرکت و اقدام عملی تشویق کند. وی ادامه داد ما اعتقاد داریم که نباید فرصت ها را از دست داد ، ما می خواهیم تلاشها را تا زمان حصول توافق ادامه دهیم.

بن علوی گفت مذاکرات کامل و اصلی در وین خواهد بود ، در عمان طرفین دیدگاه و نظرات خود را به یکدیگر اعلام کردند.یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان گفت با همتایانش در شورای همکاری خلیج‌فارس صحبت کرده و آنها هم از گفتگوهای‌ هسته‌ای ایران حمایت می‌کنند.وزیر خارجه عمان به من گفت جان کری به او‌ گفته اگر لازم باشد به مذاکرات در مسقط باز می‌گردد.

وزیر خارجه همسایه جنوبی کشورمان همچنین گفت که کشورش مشتاق است که منطقه غرب آسیا شاهد صلح باشد. همه می‌دانند که منطقه شاهد درگیری‌های خطرناکی است که شرایط تاسف باری را ایجاد کرده است.
وی گفت هدف ما همکاری است. سوء تفاهمات باید به دوستی و هکاری تبدیل شود.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdceow8p.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما