تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۷
غرب و کشورهای هم پیمان آن لیبرال سرمایه دار هستند و دنیای آنان بر اساس اصالت"سود و منفعت" شکل گرفته و لذا تحریم اقتصادی شرکت های وابسته به صهیونیست ها پاشنه آشیل آنان است و از این نقطه بدون اینکه درگیری هزینه ای پرداخت کنیم، به راحتی ضربه خواهند خورد.
چگونه رژیم کودک کش را زمین گیر کنیم؟/ بایکوت، عامل از بین بردنده لیبرال سرمایه دارها
چگونه رژیم کودک کش را زمین گیر کنیم؟/ بایکوت، عامل از بین بردنده لیبرال سرمایه دارها

به گزارش سرويس سياسي عصر هامون، نداشتن آگاهی و شناخت از کالاهایی که خرید آن در اصل به سود رژیم صهیونیستی است، بدون شک موجب رونق و کسب و کار این جنایتکاران شده و  درآمد های حاصله از فروش آن صرف کشتار زنان و کودکان بی گناه خواهد شد.

بازار پرجمعیت کشورهای اسلامی یکی از بهترین فرصت های اقتصادی و سیاسی مسلمانان است که همواره مورد توجه دشمنان بوده و در صورتی که این فرصت از سوی مسلمانان به درستی شناخته شود مورد بهره برداری قرار کیرد، می‌تواند به عنوان یکی از بهترین حربه های مبارزه به کار گرفته شود.

در حالی که استکبار جهانی همواره برای وارد کردن فشار به کشورهای  اسلامی از تحریم اقتصادی به ویژه در خرید کالاهای تولیدی استفاده کرده،درمقابل کشورهای اسلامی هیچ گاه نتوانستند از این ابزار استفاده درست و به جایی داشته باشند. 

البته از حکام وابسته و خودفروش برخی کشورهای عربی انتظاری نمی‌رود که مقابله ای با این رفتارها کنند، ولی از مسئولان جمهوری اسلامی و از ام‌القری جهان اسلام انتظار می‌رود مبارزه با استکبار جهانی علی الخصوص صهیونیسم غاصب را به میدان اقتصادی نیز بکشاند.

غرب و کشورهای هم پیمان آن لیبرال سرمایه دار هستند و دنیای آنان بر اساس اصالت"سود و منفعت" شکل گرفته است. لذا تحریم اقتصادی شرکت های وابسته به صهیونیست ها پاشنه آشیل آنان است و از این نقطه بدون اینکه درگیری به وجود آید و  هزینه ای پرداخت کنیم، به راحتی ضربه خواهند خورد.

امروزه لیست بلند بالایی از شرکت ها و کمپانی های صهیونیستی و حامی اسرائیل در دنیا وجود دارد که برخی از آن ها در داخل کشور ما نیز اقدام به فعالیت تجاری می‌کنند. البته قطعا به دلیل حساسیتی که بر روی نام اسرائیل در ایران و کشورهای اسلامی دیگر وجود دارد، هیچ کدام از محصولات شرکت های مذکور با برند این رژیم کودک کش عرضه نمی‌شود و غالبا در پوشش های مختلف تجاری به بازار ها وارد می‌شوند.

در ایران محصولاتی همچون "کوکاکولا، نستله، اینتل، IBM، "و ... به طور گسترده ای تبلیغ و فروخته می‌شود که هم مردم و هم دولت باید آن ها را تحریم کنند و مهمترین دلیل برای توجیه این سخن اینست که دشمنان ما از تحریم هیچ کالایی برای ضربه زدن به ما استفاده می کنند و ما هم باید از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را داشته باشیم.

رژیم کودک کش از طریق همین شرکت ها اقدام به توسعه طلبی و تضعیف و ضربه زدن به کشورهای اسلامی می‌کند.

چندی پیش بخش اول این گزارش با عنوان تحریم؛پاشنه آشیل سیستم اقتصادی رژیم اشغالگر قدس/ همه چیز درباره چرایی تحریم کالاهای صهیونیستی بر روی سایت قرار گرفت و هم اکنون نیز بخش دوم این گزارش که شامل برخی علائم تجاری و شرکت های تحت نظر صهیونیست ها در جهان است، منتشر می‌شود.

 

Nestle

شرکت نستله که بزرگترین تولید کننده مواد غذایی دنیا محسوب می‌شود، به پاس خدماتش به رژیم غاصب اسرئیل جایزه جوبیلی را از نتانیاهو گرفته است. این شرکت بیش از 200 میلیارد تومان در اسرائیل سرمایه گذاری کرده و در مقابل این خوش خدمتی، سالانه حدود 24 میلیارد تومان کمک مالی از ایالات متحده دریافت می‌کند.فروش محصولاتی که موجب مرگ چندین کودک شیرخواره شده، سبب تحریم نستله در برخی نقاط دنیا شده است.

این شرکت در سال 1379 بیش از 14 میلیارد تومان به صندوق پرداخت غرامت هولوکاست کمک کرده و یکی از سهام داران عمده شرکت تولید لوازم آرایشی loreal از حامیان رژیم صهیونیستی، است.

 

محصولات نستله با مدیریت پیر تروبا در تهران نیز دارای دفتر مرکزی است و سابقه طولانی در ایران دارد. شرکت نستله ایران(سهامی خاص) در9اسفند1373 با شماره 111604 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسیده است. سرمایه این شرکت به بیش از 40میلیارد تومان برآورد می شودکه بخشی صرف خرید یک کارخانه تولید نوشیدنی در کرج شده است.

تجهیزات این کارخانه بدون انتقال فناوری جدید، بازسازی شده و در اختیار نستله قرار گرفته است. در اردیبهشت 1382 اولین غذای کودک نستله ایران با نام تجاری سرلاک وارد بازار شد.

محصولات نستله که بعدها به حوزه شیرخشک، نوعی از نسکافه و ... نیز گسترش پیدا کرد از طریق نمایندگی ها و توزیع کنندگان جنبی شرکت سایه سمن و با استفده از ناوگان خودرویی مخصوص توزیع می شود.

 

News corporation

شرکت نیوز یکی از بزرگترین مجموعه های رسانه ای دنیا است که بیش از 175روزنامه و ده ها شبکه تلویزیونی و رادیویی را در اختیار دارد. روپرت مرداخ ، مالک این غول رسانه ای که به گورکن کثیف مشهور است ، به تازکی سرمایه گذاری های سنگینی را در سرزمین های اشغالی آغاز کرده است.

یکی از واحد های این شرکت که NDS نام دارد، تعداد کارمندان خود را از 20 به 600 نفر افزایش داده است.

به گزارش نشریه یهودی جروزالم پست در سال 1380، یکی از نهادهای یهودی آمریکا، از شرکت نیوز و دو شرکت دیگر ، به پاس پشتیبانی اقتصادی از اسراییل تقدیر کرد.

 

L,OREAL

اسرائیل مرکز منطقه این شرکت در جنوب غربی آسیا است. کنگره یهودیان آمریکا در بیانیه ای خشنودی خود را از پشتیانی شرکت L,OREAL از دولت اسرائیل اعلام کرده است.

یکی از مدیران شرکت در گفت و گئ با نشریه یهودی جروزالم پست، توقف فعالیت تجاری شرکت در سرزمین های اشغالی از سال 1365 الی 1373 را تنها یک تظاهر به پیروزی تحریم اقتصادی اسرائیل از سوی اتحادیه عرب خواند.

گفتنی است که حتی این ظاهر سازی هم با اعلام رسمی بازگشایی شعب شرکت در شهر تل آویو و دیگر شهرهای اسرائیل به پایان رسید.

 

limited brands

لس وگزنر، بنیان گذار، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت، یکی از اعضای کمیته امت است. این کمیته یک "اتاق جنگ رسانه ای" است که برای اطمینیان از پوشش رسانه ای حوادث جهانی به سود اسرائیل تشکیل شده است. نام این کمیتیه ار برگردان عبری واژه حقیقت"emet" گرفته شده است.

اعظای بورس تحصیلی به مقامات دولت اسرائیل و برگزاری سفرهای گردشگری رایگان برای جوانان یهودی آمریکا، بخشی از برنامه های این بنیاد است.

 

Intel corp

اینل یک واحد توسعه خود را در سال 1353 در حیفا و یک مجتمع تولید ریزپردازنده را در سال 1364 در قدس بنا کرد. این واحد ها نخستین مراکزی بودند که این شرکت خارج از مرزهای ایالات متحده ایجاد کرده بود. یکی از واحد های این شرکت که در زمینه پردازنده های موسوم به پنتیوم 4 فعالیت می‌کند در زمین های یک روتاس اشغال شده فلسطنی ساخته شده و ساکنان این روستا که پیش از تخریب قتل عام شدند و باقیماندگان اندک آن نیز حق بازگشت به زمین هایشان را ندارند. 

شعبه اسراییلی این شرکت هم اکنون با بیش از 4000نفر کارمند سومین واحد بزرگ اینتل در دنیا است و صادرات آن سالانه بیش از هزار میلیارد تومان برآورد شده است. این واحد در حال حاضر بر روی پردازنده centerino کار می‌کند.

 

IBM

شرکت آی‌بی‌ام یک سال پس از اعلام تشکیل دولت اسرائیل نخستین سرمایه گذاری هایش را در سرزمین های اشغالی شروع کرد و در سال 1381، به 1اس نیم قرن خدماتش جایزه سفیر را از شیمون پرز دریافت کرد.

این شرکت که سابقه بدی در زمینه شرایط محیط کارگران و تخلفات اقتصادی دارد، یکی از سه شرکتی است که در سال 1380، آریل شارون از آن ها تقدیر کرد. این شرکت بنا بر اظهارات خود مسئولان اصلی آن مهمترین شریکان صنعتی و اقتصادی حکومت نازی آلمان در زمان جنگ جهانی دوم بوده است.

 

EStee lauder

رونالد لادر مدیر این شرکت است. وی رئیس کنونی صندوق ملی یهود  ومدیر پیششین کنفرانس مدیران سازمان های یهودی آمریکا است. وی اخیرا یک مرکز پژوهشی به راه انداخته که بر اساس گزارش وزارت آموزش رژیم اشغالگر قدس یکی از تندروترین نهادهای راست گرای اسرائیل است.

سازمان های صهیونیست به غربیان توصیه می‌کنند که برای شکستن تحریم مسلمانان علیه این شرکت و شرکت های مشابه، کالاهای آنان را خریداری کنند.

 

Delta GALIL

داو لاتمن یکی از دوستان نزدیک ایهود باراک(نخست وزیر پیشین اسرائیل) است. وی دلتا جلیل را در سال 1354 در اسرائیل بنا کرد و هم اکنون نیز جز مهمترین سهام داران و مدیر اصلی آن است. سارالی گه یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک دنیا است، دومین سهام دار دلتا و شریک اصلی آن محسوب می‌شود.

دلتا محصولات خود را به واسطه نشان شرکت های دیکر مثل مارکس و اسپانسر، پوما، هوگوباس، کالوین کلین، نایک و ویکتوریاسکرت به بازار جهانی عرضه می‌کند.

 

coca cola

وزات خارجه رژیم اشغالگر قدس در روزنگاری که برای سال 1345 منتشر کرده، شش واقعه را حیاتی خوانده که مخالفت صریح شرکت کوکاکولا با تحریم اسرائیل از سوی کشورهای اسلامی یکی از این موارد است.

کوکاکولا در برابر دریافت تشویق های مکرر اسرائیلی ها و همچنین 55 میلیارد توامن معافیت مالیاتی ، یک مجتمع تولیدی را در زمین های یک روستای فلسطینی ساخته است.

استفاده از مواد سمی مضر برای کودکان در کشورهای جهان سوم و به کارگیری گروه های شبه نظامی برای برخورد با کارگران معترض در کشورهای آمریکای جنوبی ، موجب شده که محصولات این شرکت از سوی برخی نهادهای مدنی جهانی تحریم شود.

متاسفانه شرکت خوشگوار مشهد با پرداخت سالانه بیش از یک و نیم میلیارد تومان به کی از شعبه های کوکاکولا، محصولات این شرکت را تولید و توزیع می کند و گفته شده که مسئولان شرکت خوشگوار با درخواست مردم برای تحریم کوکاکولا مخالفت کرده اند.

 

 

لذا با توجه به موارد ذکر شده در بخش اول و دوم باید گفت که تحریم کالاهای تجاری رژیم صهیونیستی وارد کردن ضربه مهلک بر پیکره این غده سرطانی در امر جهاد اقتصادی است و همه مردم باید نسبت به این موضوعات اهتمام ویژه داشته باشند.

 


انتهای پیام/4030

https://www.asrehamoon.ir/vdccppqe.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما