تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
مانور مشترک کنترل اغتشاشات و شورش در زندان با حضور جانشین فرماندهی عملیات انتظامی استان سیستان و بلوچستان ، فرمانده منطقه انتظامی شهرستان زابل و فرمانده یگان حفاظت زندان های استان ،در زندان زابل برگزار گردید.
مانور کنترل اغتشاشات و شورش در زندان زابل برگزار شد
مانور کنترل اغتشاشات و شورش در زندان زابل برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دادمردان،مانور مشترک کنترل اغتشاشات و شورش در زندان با حضور سرهنگ احسانعلی آذرپودینه جانشین فرماندهی عملیات انتظامی استان سیستان و بلوچستان ، سرهنگ نوربخش فرمانده منطقه انتظامی شهرستان زابل و سرهنگ احمدی فرمانده یگان حفاظت زندان های استان مانور مشترک کنترل اغتشاشات و شورش در زندان زابل برگزار گردید.
سرهنگ احمدی فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان طی سخنانی اظهار داشت : خوشبختانه زندان های استان از نظر اقتدار و امنیت در شرایط مطلوب و مناسبی قرار دارند.
ایشان در ادامه افزود : به منظور تقویت آمادگی ، هوشیاری و چابکی نیروهای یگان حفاظت زندان ، با تعامل و همکاری نیروی انتظامی اینگونه رزمایش ها به طور مداوم در زندان های استان برگزار می گردد.
شایان ذکر است در ادامه سرهنگ آذرپودینه جانشین فرماندهی عملیات انتظامی استان از بخش های مختلف اداره زندان زابل بازدید کرد و اقدامات امنیتی انجام شده در حوزه های مختلف را مناسب ارزیابی نمود.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcjooem.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما