تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰
محمد رضا سند گل معاونت میراث فرهنگی استان با حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه زابل دیدار و گفتگو کرد .
شهر سوخته سرمایه ای بزرگ برای استان و کشور است/در جهت رونق شهر سوخته قدمی برداشته نمی شود
شهر سوخته سرمایه ای بزرگ برای استان و کشور است/در جهت رونق شهر سوخته قدمی برداشته نمی شود
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا،محمد رضا سند گل معاونت میراث فرهنگی استان با حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه زابل دیدار و گفتگو کرد .
حجت الاسلام کیخا با اشاره به نکاتی در رابطه با صنعت گردشگری گفت : سیستان با پیشینه و قدمتی چندین ساله حرفهای زیادی در بحث صنعت گردشگری دارد.
امام جمعه زابل با ابراز گلایه از عملکرد مسئول میراث فرهنگی استان بیان داشت : پیگیر تبدیل میراث فرهنگی زابل به اداره کل و یا حداقل به معاونت هستیم و از مسئول میراث فرهنگی می خواهیم تا در این زمینه اقدامی انجام دهد.
وی اظهار نمود: شهر سوخته سرمایه ای بزرگ برای استان و کشور است ،سرمایه ای که اگر به آن توجه شود باعث رونق اقتصادی و حضور گردشگر داخلی و خارجی خواهد شد.
حجت الاسلام کیخا ادامه داد: چرا در زمینه شهر سوخته قدمی بر داشته نمی شود ،شهر سوخته یکی از منابع با ارزش این استان و کشور است و باید از ظرفیتهای ارزشمند آن در راستای بهبود وضعیت منطقه استفاده و بهره برداری شود.
وی با بیان اینکه بهره برداری درست از ظرفیتهای شهر سوخته نتیجه مثبتی در کاهش فقر خواهد گذاشت ،گفت: توسعه گردشگری و معرفی صحیح و جامع آثار باستانی منحصر به فرد منطقه می تواند منجر به رفع فقر زدایی به ویژه در مناطق روستایی شود.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcb0wb0.rhbf9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما