تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۹
نماینده مردم سیستان در مراسم افتتاح بیمارستان 55 تختخوابی هامون در زابل عنوان کرد:

سازمان بفکر تامین نیرو باشد/استاندار کارگروه اشتغال را پیگیری کند

نماینده مردم سیستان با بیان اینکه سازمان بفکر تامین نیرو باشد ،افزود: مسئله دیگر در رابطه با بهداشت و درمان ،که اخیرا هم در بین مسئولین دولتی فقط وزیر بهداشت به آن اشاره کردند و از نقش مجلس در جاهای مختلف سخن گفتند و اگر حمایت مجلس از طرح وزیر بهداشت نبود ،طرح تحول نظام سلامت امکانپذیر نبود.
سازمان بفکر تامین نیرو باشد/استاندار کارگروه اشتغال را پیگیری کند
سازمان بفکر تامین نیرو باشد/استاندار کارگروه اشتغال را پیگیری کند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا،سید باقر حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جلسه مراسم افتتاح بیمارستان 55 تختخوابی هامون در زابل ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: ابتدا از توجه دکتر ربیعی تشکر کرده و آنچه که امروز ما شاهد آن در سیستان هستیم نتیجه همکاری فراکسیون مناطق مرزی با دولت تدبیر و امید که دکتر ربیعی بدلیل همکاری و همیاری نمایندگان مجلس قول داده بودند اولین سفر را به سیستان داشته باشند و نتیجه آن سفر این شد که دی کلینیک به بیمارستان 55 تختخوابی ارتقا پیدا کند و امروز شاهد افتتاح رسمی آن باشیم.
حسینی با تشکر از وزیر بهداشت و درمان و همراهی وی با سازمان تامین اجتماعی افزود: در ایام دهه فجر شاهد به ثمر نشستن فعالیتهای این دو وزیر پر تلاش هستیم.
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه بدلیل خشکسالی های متوالی و وضعیت نابسامان تالاب هامون ،طوفانهای شن و ماسه که عاید مردم ما شده است مشکلات بسیاری را در بحث بیماریهای تنفسی و بیماریهای چشمی بوجود آورده است که مرکز بیماریهای تنفسی و ردیف بودجه ای که دو سال قبل برای این مرکز گرفته شد با حمایتهای استاندار در حال انجام است.
وی ادامه داد: برای تامین نیروی متخصص نیاز است برای قشر زحمتکش جامعه و همه کسانی که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند اکثر آنها از اقشار کارگر و ضعیف جامعه هستند که انتظار داریم در این راستا تلاشهای بیشتری برای استفاده کامل از این تجهیزات انجام شود.
حسینی با بیان اینکه سازمان بفکر تامین نیرو باشد ،افزود: مسئله دیگر در رابطه با بهداشت و درمان ،که اخیرا هم در بین مسئولین دولتی فقط وزیر بهداشت به آن اشاره کردند و از نقش مجلس در جاهای مختلف سخن گفتند و اگر حمایت مجلس از طرح وزیر بهداشت نبود ،طرح تحول نظام سلامت امکانپذیر نبود.
این مسئول با تاکید بر اینکه بودجه ای که در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته شده است کار مجلس بود ،گفت: در خیلی از جاها نقش مجلس دیده نمی شود و نقش نمایندگان نادیده گرفته می شود .
وی به تشکیل کارگروه اشتغال بدستور ربیعی در این منطقه اشاره کرد و گفت: متاسفانه موقعی که این کارگروه به استان آمد با تمام اشکالاتی که در آن دیده شد اما بازهم کاری انجام نشد و با اینکه تعداد زیادی از کارشناسان در این رابطه حضور پیدا کردند اما عملا کاری انجام نشد که در همین رابطه، حسینی نماینده مردم سیستان از استاندار خواست تا اقداماتی در این خصوص انجام پذیرد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcc4xqe.2bqp08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما