تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۱
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر گونه وارداتی که به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی لطمه وارد کند مسئولین باید پاسخگو باشند.
مسئولین باید پاسخگوی واردات بی رویه باشند/ در حال پیگیری بازگشایی بازارچه های مرزی هستیم
مسئولین باید پاسخگوی واردات بی رویه باشند/ در حال پیگیری بازگشایی بازارچه های مرزی هستیم
هدایت الله میرمرادزهی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی عصر هامون، با اشاره به تعرفه های ترجیحی ایران و ترکیه اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با هر گونه وارداتی که بدون برنامه انجام شود و به تولید داخلی لطمه وارد کند مخالف است و مسئولین باید پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: در سال های اخیر شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب از عبارات اقتصادی در شعارهای سال استفاده می کردند که به این معناست که ضرورت دارد اقتصاد مقاومتی در اولویت کار مسئولین قرار بگیرد لذا هر گونه واردات بدون برنامه که به تولیدات داخلی صدمه وارد کند اشتباه است و خلاف بیانات رهبری است.
میرمرادزهی تصریح کرد: صنعت، معدن و تجارت بر اساس آماری که از پوشاک و کشاورزی و سایر صنایع دارد باید با نظرات کارشناسی در جهت رفع کمبود ها تلاش نماید و از تولیدات داخلی حمایت کند.
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای حمایت از تولید داخلی است، افزود: در حال حاضر در حال پیگیری بازگشایی بازارچه های مرزی در استان هستیم تا مردم بتوانند مواد سوختی و غیر سوختی را قانونمند و از طریق مبادی رسمی انجام دهند.
میر مرادزهی در پایان با بیان اینکه مجلس در حال نظارت در بخش واردات و صادرات است، گفت: در صورتی که گزارشات واردات به شکل بی رویه باشد قطعا مسئولین پاسخگو خواهند بود.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcfmydv.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما