تاریخ انتشار :شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
به بهانه حضور خانواده شهید زنده در ویژه برنامه تحویل سال:

کدام رزمنده در عملیات های تروریستی ریگی 100درصد جانباز شد؟+فیلم

"سید نورخدا موسوی منفرد" رزمنده ای است که در دفاع از خاک وطن خویش در سیستان و بلوچستان به درجه جانبازی نائل آمد و سالهاست که به آسمان خیره شده.
کدام رزمنده در عملیات های تروریستی ریگی 100درصد جانباز شد؟+فیلم
به گزارش سرویس ایثار و شهادت عصر هامون، در ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج امسال که با اجرای ژیلا صادقی همراه بود مهمانان مختلفی در این برنامه حضور پیدا کردند که در این میان حضور خانواده جانباز "موسوی" فضای این برنامه را تحت تاثیر قرار داد.
"سید نورخدا موسوی منفرد" به جانباز 100 درصد معروف است. او که از پرسنل نیروی انتظامی بود در 17 اسفند سال 87 در منطقه عملیاتی لار در سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی ریگی(جند الشیطان) از ناحیه سر به درجه جانبازی نائل آمد و از آن سال تا کنون بر روی تخت دراز کشیده و به آسمان خیره شده است.
"سید" در آبان ماه 87 با خانم حافظی که امروز اسطوره صبر و یک پرستار واقعی است ازدواج می کند و ثمره این سنت حسنه دو فرزند به نام های زهرا سادات و محمد است.
او برای همسرش تعریف کرده بود که با سن کم در عملیات مرصاد شرکت کرده و تا مرز شهادت پیش رفته بود و همرزمانش در این عملیات شهید شده بودند و از اینکه فرصت شهادت از او گرفته شده است ابراز ناراحتی می کرد.
خانواده این جانباز دیشب در ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه 5 حاضر شدند و در خلال این برنامه "زهرا سادات" دختر بزرگ این شهید زنده دلنوشته ای خطاب به پدرش خواند که باعث گریستن ژیلا صادقی و لادن طباطبائی در این برنامه شد.
در اینجا لحظه مجروح شدن "سید نورخدا موسوی منفرد" در عملیات لار را می بینید.


انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdccomqe.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما