تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۹
دلارهای سعودی وعربی که تنها هدفشان جلوگیری از محور مقاومت به رهبری ایران است در پی عناصری برعلیه جمهوری اسلامی ایران میگردند تا با تحرکات واقدامات تروریستی به کشور لطمه بزنند.
حمایت دلاری سعودی ها از گروه های تروریستی شرق کشور/ انصار الفرقان جیره خوار تکفیریهاست/نقش حوزه های علمیه پاکستان در تروریست پروری
حمایت دلاری سعودی ها از گروه های تروریستی شرق کشور/ انصار الفرقان جیره خوار تکفیریهاست/نقش حوزه های علمیه پاکستان در تروریست پروری
به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون به نقل از چهاربهاران، موجودیت طالبان برمیگرد به حمله ارتش سرخ شوروی به افغانستان که این گروه بنیادگرا باحمایت تسلیحاتی امریکا با هدف جلوگیری از نفوذ شوروی به خاورمیانه به مقابله با شوروی بر خواست.
پس از جنگ افغانستان و قدرت گرفتن طالبان که اکثر آنها تحصیلات حوزی خود را در پاکستان گذرانده بودند به مدت ده هاسال سطیره خود را برای تشکیل دولت اسلامی در افغانستان گسترده کردند.
القاعده که منبعث از طالبان وهابیون است عملیات خود را در کشورهای عراق ،سوریه وبرخی کشورهای عربی دیگر گسترش دادند.
با ایجاد جبهه سوریه تکفیریها یک جا جمع شده و با هدایت صهیونیستها کمربه کشتن مسلمانان بستند ولی وجود حمایت های جمهوری اسلامی ایران وحزب الله همه نقشه های آنان نقش بر آب شده و کینه عمیقی از نقش ایران به دل گرفتند.
از این رو دلارهای سعودی وعربی که تنها هدفشان جلوگیری از محور مقاومت به رهبری ایران است در پی عناصری برعلیه جمهوری اسلامی ایران میگردند تا با تحرکات واقدامات تروریستی به کشور لطمه بزنند.
رفت وآمدد علماوطلاب اهل سنت به پاکستان برای تحصیل تحت نام جماعت تبلیغی فرصتی به گروه های تکفیری در برخی از مدارس علمیه پاکستان داد تا با استفاده از طلاب افراطی و اشرار بتوانندگروه های تروریستی برای اقدامات خرابکارانه ایجاد کنند.
پشت صحنه تمامی این شرارتها دلارهای نفتی قطر وعربستان نهفته است و رهبران گروه های تروریستی در لوای حمایت از حقوق اهل سنت و جهاد و قول پول و بهشت برین به طلابی که اکثرا از حوره های علمیه داخل کشور اخراجی هستند شروع به یارگیری و اقدامات تروریستی میکنند.
شهادت جنگی زهی و دستگیری عوامل دخیل در این حرکت تروریستی بخوبی نقش علمای افراطی و تکفیری را برای رهبری این گروه ها بخوبی مشخص کرد؛ البته حوادث پیشین از جمله قضیه چاه جمال این موضوع تکرار شده بود.
ایجاد گروه های متعدد تکفیری به نامهای جیش العدل ، انصار السنت ، حرکت انصار ایران و اکنون انصارالفرقان با سخنگویی حفص بلوچی که پیشتر با عنوا حرکت انصار ایران اعلام موجودیت کرده بود همه بازیهای سیاسی است که سعی در هیاهو وبزرگنمایی خودشان دارند.
تحولات یمن و هشدارهای عربستان مبنی بر دخالت ایران در یمن وسوریه وعراق، حرکاتهای خفاش صفت گروه های تروریستی شرق کشور را رو می کند و البته بسیاری از اقدامات دیگری که توسط سربازان گمنام و نیروهای انتظامی و نظامی تاکنون بر علیه این گروه های تروریستی اناجم شده است نشان دهنده تلاش بسیار زیاد سعودیها برای ایجاد محوری شبیه آنچه در سوریه رخ می دهد در بلوچستان است.
تلاشی که تا کنون با هشیاری نیروهای مسلح و البته علمای با بصیرت اهل سنت و تشیع در نطفه خفه شده است ولی با وجود همسایگی با کشور بی ثبات پاکستان و پولهای نفتی عربی لزوم هوشیاری هر چه بیشتر همه آحاد مسئولین و علمای اهل سنت را می طلبد چرا که نا امنی به نفع هیچ جریان وگروه داخلی نیست و تنها برطرف کننده عقده های سعودی و صهیونیستی از رهبری ایران بر محور مقاومت است.
م. حسنی
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcaweni.49n0m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما