تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
سخنگوی شورای شهر گفت: طرح نصب درهای بازشو ایمنی در ایستگاه‌های مترو به دلیل هزینه بسیار زیاد رای نیاورد و برای پیشنهاد مطالعه بیشتر به اعضای شورای شهر مطرح شد که در آخر مطالعه بیشتر این طرح رای آورد.
تصویب مطالعه طرح نصب درهای بازشو ایمنی در ایستگاه‌های مترو (pst)
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، رضا تقیپور سخنگوی شورای شهر در حاشیه جلسه علنی امروز (سه شنبه) و در جمع خبرنگارن با اشاره به مصوبات امروز شورای شهر اظهار کرد: در 164 جلسه  علنی شورای شهر تنها یک دستور جلسه مورد بررسی قرار گرفت که این دستور جلسه بررسی طرح نصب درهای بازشو ایمنی در ایستگاه‌های مترو بود.
 
وی افزود: این طرح به منظور جلوگیری از حوادث در ایستگاه‌های مترو مطرح شده بود که مسائل فنی زیادی را دربردارد و از طرفی مخالفان و موافقان خاص خود را نیز داشت.
 
سخنگوی شورای شهر ادامه داد: گزارش  معاونت حمل و نقل ترافیک در این خصوص مطرح شد و نهایتا این طرح به دلیل هزینه‌های بالا مورد تصویب قرار نگرفت اما مطالعه بیشتر این طرح برای تصمیم‌گیری نهایی از سوی رئیس شورا مطرح شد که مورد تصویب قرار گرفت.
 
وی در پایان با اشاره به هزینه‌های گزاف این طرح  گفت: گزارش کمیسون عمران برای هر ایستگاه 10 میلیارد تومان برآورد شده که در نهایت هزار میلیارد تومان برای این طرح باید صرف کردکه اعضای شورا پیشنهاد دادند که این مبلغ برای تکمیل خطوط مترو به کار گرفته شود.
انتهای پیام/8399
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcepn8p.jh8ooi9bbj.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما