تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳
این جلسه که با حضور فرماندار هیرمند،بابایی مدیرکل سازمان زندان های استان،مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان،مدیران دستگاهای قضایی زابل و مدیران دستگاهای اجرایی هیرمند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
انجمن حمایت از زندانیان یکی از بازوهای توانمند حمایتی خانواده های زندانیان است
انجمن حمایت از زندانیان یکی از بازوهای توانمند حمایتی خانواده های زندانیان است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از ندای هیرمند ، این جلسه با حضور فرماندار هیرمند،بابایی مدیرکل سازمان زندان های استان،مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان،مدیران دستگاهای قضایی زابل و مدیران دستگاهای اجرایی هیرمند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه محمد علی پیری فرماندار هیرمند ضمن خیر مقدم به میهمانان حاظر در این جلسه گفت: انجمن حمایت از زندانیان یکی از بازوهای توانمند حمایتی خانواده های زندانیان است که رسالت سازمان را در جلوگیری از فروپاشی خانواده مددجویان به عهده دارد .
فرماندار هیرمند افزود : سرکشی و دیدار از خانواده های زندانیان از نزدیک و با خبر شدن از وضعیت زندگی آنها و کمک به این خانواده ها بهترین عمل می باشد و یکی از اولویت ها کمک به انجمن حمایت از خانواده های زندانیان است.
پیری تصریح کرد : اقداماتی از قبیل شناسایی دانش آموزان خانواده های زندانیان و اهداء بسته غذایی، پوشاک،کیف،کفش و لوازم التحریر به این خانواده ها می باشد.
در ادامه این جلسه بابایی مدیرکل سازمان زندان های استان گفت: تشکر و قدردانی دارم از برگزاری جشن های گلریزان در سطح حوزه سیستان و بخصوص شهرستان هیرمند و زابل که با مشارکت و کمک های نقدی خود به این خانواده ها امید تازه ایی دادند.
وی ادامه داد: انجمن حمایت از خانواده های زندانیان قدمت هفتاد ساله دارد وانجمن های زاهدان وسراوان در کارهای اقتصادی فعالیت بسیار خوبی دارند که انجمن سراوان جزء موفق ترین انجمن های کشور می باشد.
بابایی افزود : استفاده از ظرفیت ها و فرصت های مرز برای پیشرفت شهرستان و توسعه کارگاها برای اشتغال افراد می تواند خیلی موثر و مفید باشد.
مدیرکل سازمان زندان های استان تصریح کرد: با توجه به نوع نگاهی که مسئولان در خصوص کمک به انجمن حمایت از خانواده های زندانیان دارند اداره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان هیرمند مستقل و افتتاح می شود.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcjtyea.uqetazsffu.html
منبع : سایت ندای هیرمند
نام شما
آدرس ايميل شما