تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۴
پس از درخواست کفاشیان برای حفظ آرامش؛

بیانیه کی روش در کمد

کی روش قول داده بود پس از بازی با ژاپن افشاگری کند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.
به گزارش سرویس ورزشی عصرهامون به نقل از بولتن نیوز:با وجود مصاحبه تندی که کی روش روز گذشته انجام داد، یکی از نزدیکان به مربی تیم ملی می گوید بیانیه کی روش آماده است اما فعلا کفاشیان مانع رسانه ای شدن آن شده.

 

 هنگامی که تیم ملی به همراه کی روش در اردوی دوبی به سر می برد اعضای سابق کمیته اخلاق، در مصاحبه های پر تعدادی در مورد قرارداد کی روش با اسپانسر تیم ملی حرف هایی را مطرح کردند و به گونه ای حرف زدند که گویا کی روش پول زیر میزی گرفته است. کی روش در آن مقطع یک بیانیه کوتاه داد و عنوان کرد پس از بازی دوستانه با ژاپن به صورت کلی در مورد این موضوع صبحت می کند و حتی عنوان کرد علیه این آدم ها دست به افشاگری می زند.

بازی با ژاپن تمام شد اما خبری از بیانیه کی روش نشد. در این مورد روز یکشنبه یکی از اعضای سابق کمیته اخلاق در مصاحبه با یکی از روزنامه گفت: پس چرا بیانیه کی روش که قرار بود افشاگرانه باشد بیرون نمی آید؟

بیانیه کی روش در کمد

شاید این سوال خیلی از اهالی فوتبال هم باشد. اما داستان چیست؟ یکی از نزدیکان کی روش در این مورد به خبرنگار بولتن نیوز می گوید: رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازی با ژاپن چندین جلسه با کی روش برگزار کرد و از او خواست برای حفظ آرامش تیم ملی چیزی نگوید. این فرد مدعی شد: کی روش حتی قسمت اعظمی از بیانیه را آماده کرده است اما بخاطر فشار رئیس فدراسیون فوتبال آن را سانه ای نمی کند.

بیانیه کی روش در کمدکفاشیان به کی روش وعده داده که در این مورد او خودش با رسانه ها صحبت می کند و صریحا می گوید پولی که کی روش از آل اشپورت دریافت کرده زیر نظر ما بوده و هیچ فسادی در آن نیست.

اما آنچه نزدیکان کی روش در مورد اخلاق او می دانند این است که کی روش علی رغم قولش هر وقت احساس کند آن بیانیه باید رسانه ای شود، این کار را خواهد کرد. فعلا آرامش در کار است اما بعید است کی روش به وعده اش عمل نکند. البته کی روش روز گذشته مصاحبه تندی علیه اعضای سابق کمیته اخلاق انجام داد اما این مصاحبه، جدا از ماجرای بیانیه است.

انتهای پیام/2563 https://www.asrehamoon.ir/vdccoxqm.2bqmx8laa2.html
منبع : بولتن خبری
نام شما
آدرس ايميل شما