تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
سردار محمد پاکپور گفت: از سال87 ایجاد امنیت در منطقه جنوب‌شرق به نیروی زمینی سپاه واگذار شد تا در برابر اقدامات تروریستی صورت گرفته در منطقه امنیت پایدار را به‌اجرا در آورند.
امنیت امروز سیستان و بلوچستان مرهون تلاش های بسیجیان بومی است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمین سپاه در همایش بزرگ افتتاح و رونمایی از 1235 پروژه محرومیت زدایی و 3000 پروژه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه همراهی با مردم یکی از ارکان اصلی سپاه است گفت: از سال87 ایجاد امنیت در منطقه جنوب‌شرق به نیروی زمینی سپاه واگذار شد تا در برابر اقدامات تروریستی صورت گرفته در منطقه امنیت پایدار را به‌اجرا در آورند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: در ابتدای کار پس از 3 ماه تلاش بی‌وقفه، سردار شهید شوشتری طرحی را ارائه داد که در آن برحسب موقعیت فرهنگی و اجتماعی منطقه، می‌بایست از ظرفیت مردم و عشایر استان در بحث ایجاد و ارتقای امنیت استفاده شود.
سردار پاکپور گفت: امنیت ایجاد شده در سیستان و بلوچستان با کمترین نیروی نظامی و انتطامی از نظر تعداد به‌دست آمده و از بین طوایف استان، دسته‌های رزمی را مشخص و سازماندهی کردیم تا امنیت بومی‌ شود.
وی با بیان اینکه افراد بسیجی بومی عامل اصلی ایجاد امنیت مطلوب در منطقه هستند، افزود: شخصاً حداقل هر ماه، یک‌بار به این استان سفر کرده و از همه مناطق صعب‌العبور استان بازدید می‌کنم و شاهد تلاش همکاران در عرصه محرومیت‌زدایی و استقبال مردم از این خدمات هستم.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: در این مدت 18 بیمارستان تخصصی صحرایی در مناطق کمتر توسعه‌یافته استان با همکاری پزشکان متخصص و فوق‌تخصص از شهرهایی چون اصفهان و تهران برپا کردیم و شخصاً به‌همکاران بهداری گفته‌ام که اگر مریضی در این بیمارستان‌ها مداوا نشد بدون هزینه و با امکانات کامل به شهرهای برخوردار اعزام شود.
وی خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست امسال حدود 24 میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی استان هزینه شده و انشاءالله روند کار با آهنگ بیشتری در آینده به جلو می‌رود.
گفتنی است در این همایش در مراسم بهره برداری از طرح های اقتصادی و محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از علمای شیعه و سنی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/9507 https://www.asrehamoon.ir/vdcd5z05.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما