تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
استاد و مدرس حوزه علمیه مکتب نرجس زاهدان:

دفاع از اسلام ناب محمدی فقط مربوط به مرزهای خاکی نمی شود

استکبارجهانی روی اهداف اسلام قدم نهاده وگروههایی را تربیت کرده که به نام مسلمانان رفتارهای وحشیانه برعلیه مسلمانان و انسانیت انجام دهند که یکی ازجلوه های آن گروه های تکفیری،گروه تروریستی داعش می باشد.
دفاع از اسلام ناب محمدی فقط مربوط به مرزهای خاکی نمی شود
دفاع از اسلام ناب محمدی فقط مربوط به مرزهای خاکی نمی شود
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون کبری خیاطی استاد و مدرس حوزه علمیه مکتب نرجس شهرستان زاهدان در گفتگو با خبرنگار دفاع مقدس پایگاه خبری، تحلیلی سنت نیوز درباره شهادت جمعی از رزمندگان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در جبهه های مقاومت و صیانت از اسلام ناب محمدی در سوریه گفت: شهادت آرزوی، همه آزادمردان می‌باشد و دفاع از اسلام ناب محمدی فقط مربوط به مرزهای خاکی نمی شود،بلکه مرزهای اعتقادی اسلام رانیزشامل میگردد.

دفاع در هر کجا که باشد فرقی نمی کند که کجای دنیا باشد، مسلمان باید مبارز و مدافع اسلام باشد؛ این در حالیست که  روش های مختلفی برای مبارزه وجود داشته دارد که از جمله آنها می توان به مبارزه ی با سلاح قلم و یا خون دادن در راه خدا اشاره کرد.

کبری خیاطی افزود: استکبارجهانی روی اهداف اسلام قدم نهاده وگروههایی را تربیت کرده که به نام مسلمانان رفتارهای وحشیانه برعلیه مسلمانان و انسانیت انجام دهند که یکی ازجلوه های آن گروه های تکفیری،گروه تروریستی داعش می باشد.

کبری خیاطی در ادامه اظهار داشت: بر همه مسلمانان چه شیعه چه سنی واجب کفایی است است در جبهه های دفاع از اسلام ناب و خط مقاومت اسلامی شرکت نمایند که حضور این برادران رزمنده هم استانی در جبهه های مقاومت اسلامی از احساس مسولیت دینی بالای آنها بوده و اثبات کننده این مطلب است که نیرنگ هایی استکبار جهانی و فتنه هایی که برای مقابله با اسلام و مسلمین طراحی می کنند بر همه راد مردان این استان  روشن و برملاء شده است.

انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcaoun0.49noy15kk4.html
منبع : سنت نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما