تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
سخنان نسنجیده، کذب و به دور از واقعیت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به غیر از تشویش اذهان عمومی نتیجه ی دیگری برای مردم غیور استان سیستان و بلوچستان ندارد.
خانم معاون از مردم استان سیستان و بلوچستان عذرخواهی کنید/ تشویش اذهان عمومی نتیجه سخنان کذب معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده
خانم معاون از مردم استان سیستان و بلوچستان عذرخواهی کنید/ تشویش اذهان عمومی نتیجه سخنان کذب معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دلگان پرس، بعد از اظهارات شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص روستایی در سیستان و بلوچستان که تمامی مردان آن روستا اعدام شده اند، مردم استان سیستان و بلوچستان نسبت به این سخنان معاون رئیس جمهور واکنش نشان داده و آن را کذب و به دور از واقعیت دانسته اند.
مردم شهرستان دلگان در تماس هایی که با این پایگاه خبری داشته اند هم به این موضوع اعتراض داشته و خواستار رسیدگی جدی و عذر خواهی خانم معاون از مردم استان سیستان و بلوچستان را داشته اند:
خانم معاون از مردم استان سیستان و بلوچستان عذرخواهی کنید
الیاس عبداللهی یکی از شهروندان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه مسئولان دولتی باید به فکر پیگیری مشکلات معیشتی مردم باشند، اظهار کرد: چرا مسئولی که مردم و به خصوص زنان از آنها انتظار خدمت رسانی دارند حرف هایی بر ضد نظام اسلامی می زند که فوری در صدر رسانه های بیگانه و دشمن قرار می گیرد.
وی با تاکید براینکه این مسئول باید از مردم استان سیستان و بلوچستان عذرخواهی کند، افزود: چرا حرفی را می زنند که اصلا واقعیت ندارد، خانم مولاوردی در گذشته هم از این سخنان که ربطی به کارش نداشته بازگو کرده اند.
عبداللهی تصریح کرد: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اگر چنین روستایی را در استان سیستان و بلوچستان دیده اند نشان ما بدهد، در هیچ کجای این استان چنین مکان خیالی که خانم ملاوردی گفته وجود خارجی ندارد.
این شهروند دلگانی با اشاره به اینکه خان ملاوردی با این سخنان سعی دارد چهره بدی از مردم استان سیستان و بلوچستان در نزد سایر هموطنانمان ارایه بدهد، بیان کرد: البته با این سخنان بیشتر خوراک خبری به رسانه های معاند و ضد نظام اسلامی داده است.
تشویش اذهان عمومی نتیجه سخنان کذب معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده
محمد مهدی بامری یکی دیگر از شهروندان دلگانی در گفتگو با خبرنگار دلگان به سخنان اخیر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص روستایی در سیستان و بلوچستان که تمامی مردان آن روستا اعدام شده اند، اظهار کرد: این سخنان جای تعجب دارد که فردی که باید به خدمت رسانی به زنان بپردازد، با سخنان نسنجیده به مردم یک استان مرزی کشور توهین می کند.
وی افزود: شاید اگر فردی از ضد انقلاب در خارج از کشور این سخن خانم معاون را می گفت هیچ کس تعجب نمی کرد ولی زمانی که یکی از مسئولان دولتی این سخن را می گوید هم باید احساس نگرانی کرد که چنین حرفی زده شده است و هم تعجب که مسئولی این سخن را گفته است.
بامری با اشاره به اینکه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به مسئولیت هایش در دولت بپردازد، تصریح کرد: چرا هر بار با طرح موضوعاتی که بیشتر برای کشور و به خصوص زنان مشکل تراشی می کند تا رفع معضل و مشکل، از زیر بار مسئولیت هایش شانه خالی می کند.
این شهروند دلگانی بیان کرد: خانم ملاوردی بداند با این سخنان نسنجیده، کذب و به دور از واقعیت به غیر از تشویش اذهان عمومی نتیجه دیگری برای مردم غیور استان سیستان و بلوچستان که خون هایی زیادی را برای انقلاب اسلامی اهدا کرده اند، ندارد.
 گزارش از مجید بامری
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcipqav.t1aru2bcct.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما