تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۶
چندی پیش با هدف بررسی اوضاع مردم بلوچ نشستی به میزبانی سنای آمریکا و با حضور نماینده تندرو حزب جمهوری خواه و یکی از مخالفان اصلی برجام با همراهی اپوزیسیون خارج نشین بلوچ برگزار شد.
​اپوزیسیون بلوچ میهمان سنای آمریکا/ وقتی پدرخوانده تروریست ها دلسوز مردم بلوچ می شود!
به گزارش عصرهامون، در این نشست که با حضور لوئی گومرت یکی از مخالفان سرسخت برجام برگذار شد، ناصر بلیده ای و رضا حسین بر از ضد انقلابیون خارج نشین نیز حضور داشتند و پیرامون مشکلات مردم بلوچ به بحث پرداختند.

لوئی گومرت که بعد از اجرای شدن برجام هم برای متوقف کردن آن دست به شکایت زد در این جلسه هم بار دیگر به مخالفت با اجرایی شدن برجام پرداخت و گفت: بلوچستان آزاد می‌تواند به تغییرات مثبت چشمگیری در خاورمیانه منجر شود.

این نماینده تندرو با انتقاد از دولت اوباما درباره چشم‌پوشی از نقض گسترده حقوق بشر در ایران و به وِیژه سركوب اقلیت‌های قومى و دینی ایران و پاکستان را به خشونت و تبعیض علیه بلوچ های ایران و پاکستان متهم کرد.

صحبت های گومرت در حالی مطرح می شود که ایالات متحده بارها و به دلیل تبعیض و شرایط نابسامان سیاه پوستان و برخوردهای تبعیض‌‌آمیزی که با آن‌ها صورت می‌گیرد مورد انتقاد مجامع بین المللی قرار گرفته و موجبات نگرانی بسیاری از فعالان حقوق بشر را به دنبال داشته است.

اپوزیسیون بلوچ حاضر در این جلسه نیز که سالهاست در لباس حامیان بلوچ در مجامع بین المللی شیپور به دست منویات آمریکا و صهیونیست ها را فریاد می زنند نیز بار دیگر چشم خود را به روی واقعیت بستند و از تبعیض علیه مردم بلوچ سخن گفتند.

البته نمی شود به سخنان مغرضانه این افراد خورده گرفت زیرا آنها سالهاست برای همین گزافه گویی های باب میل آمریکا جیره و مواجب دریافت می کنند پس مجبور هستند با خرقه حقوق بشری مصالح استکبار را در دنیا دنبال کنند.

اپوزیسیون های خارج نشین که بعد از پیروزی انقلاب به دامن غربی ها پناه برده اند امروز هیچ پایگاه مردمی در داخل کشور ندارند آنها سالهاست به زعم خود پرچم آزادی و عدالت اجتماعی و استقرار دموکراسی در ایران را به دست گرفته اند، ادعایی تبلیغاتی که با رفتار و عمل آنها زمین تا آسمان فاصله دارد.

علی ای حال مردم استان سیستان و بلوچستان این افراد را ببرهای کاغذی می دانند زیرا تمام فعالیت آنها در این سالها در صدور بیانیه، اعلامیه و حمایت از تروریست ها خلاصه شده است.
 

انتهای پیام/ 7250 https://www.asrehamoon.ir/vdciqyav.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما