تاریخ انتشار :شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸
امام جمعه دلگان با اشاره به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم اظهار کرد: رژیم بحرین قطعا هزینه سنگینی در مقابل اشتباهات سنگینش پرداخت می کند.
رژیم بحرین قطعا هزینه سنگینی در مقابل اشتباهاتش پرداخت می کند
به گزارش دلگان پرس به نقل از دلگان پرس، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در خطبه های نماز جمعه این شهر به بیان نکوداشت و مناقب ماه رمضان پرداخت و گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان متصل به درگاه ایزد منان دارد و رنگ و بوی آن الهی است.
وی افزود: به خاطر این اتصال ماه رمضان به درگاه پروردگار، هر کس در موقعیت این ماه قرار بگیرد قطعا از الطاف خداوند متعال بهره مند خواهد شد.
خطیب جمعه دلگان در ادامه با اشاره به اینکه شب های قدر بهترین فرصت برای طلب عفو و بخشش از خداوند است تصریح کرد: با نیایش و احیای این شب ها انسان به معنویت دست خواهد یافت.
حجت الاسلام بامری در ادامه با بیان اینکه مردم بحرین در راستای استقرار عدالت و دمکراسی به صورت مسالمت آمیز اعتراض کرده اند بیان کرد: اما حکومت مستبد بحرین جواب آنها را با گلوله و زندانی کردن آنها می دهد.
وی با اشاره به اینکه رژیم آل خلیفه این اقدامات را با حمایت حکام عربستان سعودی و استکبار انجام می دهد اضافه کرد: قطعا این جنایت کاران پاسخ این جنایتهای خود را خواهند دید.
امام جمعه دلگان با بیان اینکه مردم مظلوم بحرین تنها خواسته شان تعیین سرنوشت به دست خودشان است تصریح کرد: اما حاکمان این کشور که یک جمعیت قلیلی هستند، با ظلم و سرکشی و اخیرا هم با سلب تابعیت از عالم برجسته این کشور جواب مردم مظلوم را می دهند.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: حکومت بحرین روحانی برجسته این کشور را بدلیل اینکه تقاضای اصلاح امور و همچنین مخالف رژیم بحرین بوده، سلب تابعیت کرده است.
وی با اشاره به اینکه حکام بحرین در حالی که این ظلم و جنایات را در حق مردم مظلوم و علمای این کشور انجام می دهند بیان کرد: که دهان سازمان ملل با دلارهای سعودی بسته شده است و هیچ واکنشی نشان نمی دهند.
خطیب جمعه دلگان خاطر نشان کرد: حاکمان مستبد رژیم بحرین اگر به اشتباهات خود در مواجهه با مردم و علمای این کشور همچنان ادامه دهند، قطعا آنها هزینه سنگینی نسبت به این خطای استراتژیک پرداخت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/9507 https://www.asrehamoon.ir/vdcaoona.49nmw15kk4.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما