تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۵
در مراسم تجلیل از آزادگان هیرمند عنوان شد

رمز پیروزی جنگ تحمیلی ولایتمداری رزمندگان اسلام بود

حجت الاسلام ابراهیم گزمه گفت: رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس تابع امر امام (ره) بودند و تفکر ولایت مداری آنان بود که باعث پیروزی و استقامت آزادگان در اردوگاه های نیروهای بعثی بود.
رمز پیروزی جنگ تحمیلی ولایتمداری رزمندگان اسلام بود
به گزارش عصر هامون؛ به نقل از ندای هیرمند؛ به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی به میهن  مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان هیرمند با حضور مسئولین و آزادگان این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در این مراسم گفت: رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس تابع امر امام (ره) بودند و تفکر ولایت مداری آنان بود که باعث پیروزی و استقامت آزادگان در اردوگاه های نیروهای بعثی بود.
وی افزود: این تفکر به نسل های آینده رسیده است و امروزه بسیجیان و جوانان برای ظهور امام زمان (عج) زمینه سازی کرده اند.
امام جمعه هیرمند تصریح کرد: آزادگان در زندان های رژیم بعثی صبر و استقامت بسیاری داشته اند و اگر تفکر و روحیه بسیجی نبود امروزه ایران نیز همانند کشورهای دیکر به آشوب کشیده می شد.
حجت الاسلام گزمه خاطر نشان کرد: بر خلاف نیروهای بعثی برخورد رزمندگان اسلام با اسرای عراقی بسیار ملایم و اسلام گونه بوده است که این امر نشان اسلام ناب محمدی در جمهوری اسلامی ایران را دارد.
مهدی حدادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هیرمند نیز در این مراسم با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام گفت: جنگ و نبرد در با مهمات کم در مقابل سلاح های قدرتمند دشمن بسیار سخت است.
وی افزود: اسرای جنگ تحمیلی تفکر صبر و استقامت را به همه نشان داده اید و امروزه الگوی مناسبی برای جوانان کشور هستید؛ زیرا رشادت های رزمندگان هیچگاه از تاریخ جمهوری اسلامی ایران پاک نخواهد شد.
 

 

 
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciqpav.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما