تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۴
رئیس محیط زیست شهرستان زابل از پلمب یک واحد تولیدی قیر بدلیل ایجاد آلودگی هوا در شهرستان نیمروز خبر داد.
پلمب واحد تولیدی قیر آلاینده در نیمروز/رئیس محیط زیست زابل: تولید قیر گاز سمی وارد هوا می کند
به گزارش سرویس عصرهامون به نقل از خبرنیمروز، الهام آبتین اظهار داشت: کلیه ی واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی اگر باعث ایجاد آلودگی محیط زیست شوند با آنها برخورد قانونی خواهد شد.
وی افزود: بر اساس شکایت های متعدد مردمی از واحد تولیدی قیر، کارشناسان حفاظت محیط زیست ضمن بازدید و محرز شدن آلودگی زیست محیطی نقایص موجود به مسئولین این واحد گوشزد کردند که متاسفانه هیچ گونه اقدامی از سوی متصدیان این واحد تولیدی انجام نشد.
آبتین با اشاره به اینکه در مدت یک سال و طی بازدیدهایی که انجام شده بود تغییراتی صورت گرفت که متاسفانه تغییرات کامل نبوده تصریح کرد: این واحد تولیدی با درخواست محیط زیست و دستور مقام قضایی شهرستان زابل به دلیل ایجاد آلایندگی پلمپ و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.
رئیس محیط زیست زابل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه واحد آلاینده مذکور به دلیل رهاسازی گازهای حاصل از فرایند تولید قیر، موجب تولید و پراکنش دود و بوی شدیدی در منطقه و تهدید علیه بهداشت عمومی و آلودگی محیط می شد که براساس دستور مقام قضائی از ادامه فعالیت این واحد تولیدی ممانعت بعمل آمد.
وی بیان کرد: تمهیداتی چون رفع کامل نقص فنی، استفاده از فیلترهای مناسب هوا انجام گیرد این واحد تولیدی می تواند فعالیت خود را آغاز کند.
انتهای پیام/9717 https://www.asrehamoon.ir/vdcjmmeo.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما