تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۵
امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: استقرار یک واحد دانشگاهی در میرجاوه از مطالبات به حق مردم مرزدار و انقلابی میرجاوه است و مسئولین باید راه چاره ای برای این مشکل بیندیشند تا این محرومیت فرهنگی رفع شود.
استقرار دانشگاه از مطالبات به حق مردم و کلید پیشرفت میرجاوه است
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در گفت و گو با خبرنگار لادیز اظهار کرد: شهرستان میرجاوه از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری برای رشد و پیشرفت برخوردار است و وجود یک واحد دانشگاهی در شهرستان میرجاوه می تواند کلید پیشرفت و توسعه شهرستان باشد.

وی افزود: عدم وجود دانشگاه در میرجاوه باعث شده تا بسیاری از جوانان که قادر به سفر به مرکز استان برای ادامه تحصیل نیستند از تحصیلات عالی باز بمانند و این ضربه بزرگی برای جوانان محسوب می شود چراکه استقرار یک واحد دانشگاهی در میرجاوه می تواند مسیر زندگی بسیاری از جوانان را تغییر داده و باعث رشد و پیشرفت آنان شود.

وی با اشاره به اقدامات گذشته برای راه اندازی دانشگاه در میرجاوه، خاطرنشان کرد: استقرار یک واحد دانشگاهی در میرجاوه از مطالبات به حق مردم مرزدار و انقلابی میرجاوه است و مسئولین باید راه چاره ای برای این مشکل بیندیشند تا این محرومیت فرهنگی رفع شود و خواست مردم از نماینده شهرستان راه اندازی یک واحد دانشگاهی در میرجاوه است.

مولوی ریگیان پور تاکید کرد: مردم میرجاوه در ایجاد امنیت در شهرستان دخیل هستند و در کنار مسئولین به دنبال ایجاد پیشرفت و برقراری امنیت در شهر هستند، دانشگاه موضوع مهمی برای مردم میرجاوه است چراکه عدم استقرار دانشگاه در شهرستان ، هزینه های زیادی را بر مردم متحمل کرده و بسیاری از جوانان از ادامه تحصیل بازمانده اند، مسئولین هرچه سریعتر نسبت به استقرار یک واحد دانشگاهی در میرجاوه اقدام کنند.
انتهای پیام/4941

https://www.asrehamoon.ir/vdcbzabw.rhbwspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما