تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری گفت: فلسفه وجودی تشکیل نهادی مثل نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه است.
فلسفه وجودی نیروی انتظامی برقراری امنیت در جامعه است
به گزارش عصرهامون به نقل از دلگان پرس، حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم دلگان در گفتگو با خبرنگار ما باگرامی داشت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه فلسفه وجودی تشکیل نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه است گفت: یکی از نهادهایی که بیشترین ارتباط با مردم را دارد، نیروی انتظامی است.
وی افزود: نظم و امنیت یکی از ضروریاتی است که در هر جامعه ای باید وجود داشته باشد، و برقراری این امر مهم و خطیر بر عهده نیروی انتظامی است.
امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی فرموده اند "نیروی انتظامی باید اقتدار، عزت، احساس مهربانی و خدمت به مردم، دقت و مراقبت در انجام وظیفه، درستکاری و امانتداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری با اشاره به اینکه امنیت اجتماعی یکی از بزرگترین نعمت های الهی که در اختیار بشریت قرار گرفته است اظهار کرد: به طور کامل می توان گفت که در کنار امنیت اجتماعی، امنیت روانی و اخلاقی نیز یکی از ملزومات جامعه در هر دوره ای است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی کشور ما باید پلیس اسلامی و الگوی سایر کشورهای اسلامی باشد اضافه کرد: پلیس کشور ما باید آنچه را که مد نظر ولایت فقیه است به نحو احسن اجرایی کند.
امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم با بیان اینکه پلیس ما برای نهادینه کردن نظم اجتماعی تلاش و کوشش زیادی را انجام می دهد خاطر نشان کرد: ارتقاء سطح آگاهی شهروندان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش ‏جرائم و همچنین بالابردن احساس امنیت در جامعه در خدمت مردم و اقشار جامعه از شاخصه های نیروی انتظامی ما می باشد.
 
انتهای پیام/8306 https://www.asrehamoon.ir/vdcaiana.49na615kk4.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما