تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴
امام جمعه شهرستان سراوان گفت: آمریکای غاصب جنایت های زیادی را مرتکب شده و به دنبال توسعه توطئه های خود در دنیای اسلام است.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ مراسم اختتامیه اوقات فراغت آسمانی ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مسجد ابراهیم خلیل الله (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این جلسه با بیان اینکه قرآن دارای مسائل اصولی و اساسی است، گفت: این کتاب آسمانی هدایت گر کسانی است که دل به آن داده و خود را در مسیر حق قرار دهند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم تصریح کرد: قرآن کسانی را هدایت می کند که می دانند این عالم گذرگاهی بوده و عالم ابدی قیامت است.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه وقتی قرآن در دل و ذهن ریشه کند، موجب هدایت می شود، اذعان داشت: قرآن توجه ما را به معاد معطوف می کند و دنیا را بر مدار آن خواهیم دید و دل ها با نور آن روشن می شود.

وی یادآوری کرد: چرا شیعه و سنی همدیگر را نشناخته اند؟ چرا بغض های دل های شما بغض برادر مسلمان است؟ با هم برادر باشید و این در حالی که قرآن ما را به سوی استکبار ستیزی سوق می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با عنوان اینکه قرآن مسلمانان را به دوری از مستکبرین بشارت می دهد، توضیح داد: برخی از کشورهای حوزه خلیج که پادشاه های بی سر و پایی بر آنها حکومت می کنند دست در دست استکبار و آمریکا داده اند.

وی با بیان اینکه یهود و نصارا ضد مسلمانان هستند، بیان داشت: آمریکای غاصب جنایت های زیادی را مرتکب شده و به دنبال توسعه توطئه های خود در دنیای اسلام است.

امام جمعه شهرستان سراوان در پایان اظهار کرد: امروز ما منشوری را در دست داریم که تمام حسنات عالم از جمله آداب درس خواندن، حرف زدن، نشت و برخاستن، لباس پوشیدن و غیره در آن وجود دارد که باید از آن به درستی استفاده کرده و ترویج گر راه پیامبر اکرم (ص) باشیم.

در پایان مراسم از مدرسین این حوزه با اهدای لوح، تقدیر شد.
 
 
 
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcjvtevouqeyhz.fsfu.html
منبع : شستون
نام شما
آدرس ايميل شما