تاریخ انتشار :جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶
امام جمعه شهرستان سراوان گفت: رزمندگان پیروزی ها و شگفتی های زیادی را رقم زدند لذا بر همگان لازم است تا در حفظ آرمان ها و مسیر شهدا تلاش کنیم و دچار غفلت زدگی و دنیا زدگی نشويم.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری بیان کرد: هفته دفاع مقدس یاد آور جانفشانی ها، مجاهدت ها، توکل های بر خدا، ولایت محوری ها، دلاوری ها و مظلومیت ها است.
 
وی افزود: جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در میدان جنگ جنگیدن و شهید شدند اما نگذاشتند دشمن بر کشور مسلط شود، حرمت و عزت آفریدند  تا دشمن نتواند از عزت و استقلال و هویت کشور ما بهره برداری کند. 
 
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: رزمندگان پیروزی ها و شگفتی های زیادی را رقم زدند لذا بر همگان لازم است تا در حفظ آرمان ها و مسیر شهدا تلاش کنیم و دچار غفلت زدگی و دنیا زدگی نشويم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس همه کشور های قلدر، صاحب علم نظامی، صاحب تکنولوژی و آشنا به جغرافیای ایران مقابل کشور قرار گرفتند اما این وعده الهی بود که رزمندگان ما پیروز شوند.
 
وی با بیان اینکه مقاومت موضوعی است که در طول چهل سال به خوبی نمایان شده است، تصریح کرد: مردم کینه، ترفند و تحریم دشمن را می شناسند و اگر احیانا در موضوعات اقتصادی در رنج قرار گرفتند، مقاومت بهترین گزینه خواهد بود اما این بدین معنا نیست که مسئولین چاره اندیشی نکنند.
 
وی با توجه به اینکه باید به جوانان انقلابی، متعهد، ولایی و دلسوز میدان داد، گفت: وحدت مهم ترین موضوعی است که باید میان آحاد مردم و به ویژه نیروهای انقلابی وجود داشته  باشد.
 
امام جمعه شهرستان سراوان اذعان کرد: در روزهای اخیر شاهد بودیم که انصارلله تأسیسات مهم  و موثر نفتی عربستان را تخریب کرده است که تمامی موسسات بین المللی بیانیه صادر کردند آیا این سازمان ها در پنج سال که عربستان با بمب های خوشه ای بسیاری از مردم مظلوم این کشور را از بین برد، کور و کر و یا خواب بوده اند؟
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری اضافه کرد: عربستان در طول  پنج سال 250 هزار حمله به کشور یمن داشته است، 90 هزار نفر غیر نظامی را از بین برده، 75 هزار کودک در طول پنج سال دچار سوء تغذیه شده اند در این مدت سازمان ملل کجا بود؟
 
وی بیان کرد: اگر عربستان می خواهد سقوط نکند باید با انصارلله آتش بس کند چرا که امرو انصارلله با مقاومت قدرتمند شده و این وعده الهی است که تحقق یافته است. 
 
امام جمعه سراوان با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، خاطر نشان کرد:  رئیس جمهور در مصاحبه ها و مجمع عمومی سازمان ملل بسیار خوب سخن گفت که انتظار می رود این صحبت ها استمرار داشته باشد.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdca0in6049n661.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما