تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۶
اعضای گروه جهادی "شهید علیزاده" حوزه عشایری حسین بن علی علیه‌السلام با هدف رفع مشکل بی آبی ۶۰ عدد تانکر هزار لیتری آب را در روستاهای محروم شهرستان هیرمند بین مردم توزیع کردند.
آبرسانی گروه جهادی عشایری به روستاهای محروم "هیرمند"/ از نذر ماسک تا توزیع آب معدنی
حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با توجه به تنش آبی شدید در روستاهای محروم بخش قرقری شهرستان هیرمند و به همت گروه جهادی "شهید علیزاده" حوزه عشایری حسین بن علی علیه‌السلام تعداد ۶۰عدد تانکر آب هزار لیتری که توسط خیرین خریداری شده بود، در روستای ملادادی با هدف آبرسانی بین اهالی، توزیع شد.
 
وی افزود: آبرسانی به نقاط محروم وعشایری یکی از اقداماتی است که می توان با انجام آن آب را با تانکر به مردم در روستاهای محروم رساند تا برای رفع تنش آبی با چالش مواجه نباشند.
 
این مقام مسئول در ادامه به نذر ماسک و توزیع آب معدنی به همت این گروه جهادی اشاره کرد و گفت: در راستای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا علاوه بر توزیع ماسک رایگان، دستورالعمل های بهداشتی به شکل پروتکل برای رعایت شرایط ایمنی و بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا در بین اهالی مطرح شد.
 
مدیر سازمان بسیج عشایری استان تصریح کرد: یکی از این رفتارهایی که بسیار مورد تاکید کارشناسان بهداشتی و درمانی است استفاده از ماسک به منظور پیشگیری از ابتلاء به این ویروس است، که در این راستا از ابتدای شیوع ویروس کووید19 تاکنون در بسیاری از نقاط عشایری اقدام به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی صورت گرفته است.
 
فروغی خاطر نشان کرد: در این راستا 2 هزار ماسک و 100 بسته کامل آب معدنی در بین اهالی توزیع شده است، که در تداوم رزمایش کمک های مومنانه و برای کاهش آلام از خانوارها می باشد.

انتهای پیام/
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcfv1dyjw6dmta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما