تاریخ انتشار :شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۲
حملات نیروهای ارتش سوریه به مقرهای گروههای مسلح در ریف دمشق و مشخصا در غوطه شرقی و غربی ادامه دارد.
ادامه عمليات ارتش سوريه در غوطه شرقي و غربي
به گزارش عصر هامون،به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ؛ یگانهای ارتش سوریه و دفاع ملی به عملیات جنگی خود در غوطه غربی در محور معضمیه ادامه می دهند .

جعفر مهنا خبرنگار شبکه المنار در گزارشی از حومه دمشق گفت : این منطقه بر جاده ای که دمشق را به برخی مناطق جنوبی ربط می دهد مشرف است. عملیات ارتش از چند محور در منطقه معضمیه یعنی حارث العرفه ، تقاطع داریا و مزارع ادامه دارد تا فشار به گروههای مسلح افزایش یابد و توپخانه ها نیز به صورت دائم در حال گلوله باران هستند تا این گروهها نتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و تدارکات قطع شود.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت :« به معضمیه از چندین منطقه حمله شد . در معضمیه تعداد زیادی تونل حفاری شده است و شمار زیادی تک تیرانداز مستقر هستند . خدا را شکر شماری از تروریستها را کشته ایم . بمب های زیادی در مسیر نیروهای ا رتش کار گذاشته اند . تونلهای زیادی حفر کرده اند اما حمله ما قدرتمندانه بوده است و اوضاع را به کنترل در آورده‌ایم».
مهنا گفت مسجد عثمان در نزدیکی اتوبان اربعین قرار دارد.

نیروهای ارتش به همراه نیروهای دفاع ملی در محله ها و مجتمعهای مسکونی تا خط راه آهن در حال عملیات هستند و این مناطق برای گروههای مسلح بسیار مهم است .ارتش برای پیشرویهای بیشتر در معضمیه تلاش می کند.

یکی از نیروهای ارتش گفت :« تک تیراندازان از خانه های اطراف اتوبان اربعین به خودروهای عبوری در این اتوبان و رهگذران تیراندازی می کردند. از دو محور پیشروی شد و تا راه آهن پیشروی کرده ایم ».مهنا گفت اقدام گروههای مسلح به تیراندازی شدید و بمب هایی که در ورودیهای معضمیه ار گذاشته شده باعث کندی عملکرد یگانهای ارتش شده است .ارتش سوریه در عین حال پیشروی و افراد مسلح را مجبور کرد عقب نشینی و درخواست کمک کنند.
انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdce.78pbjh8ex9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما