تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۸
ابوذر مهدی نخعی گفت: ولایت پذیری و ولایت مداری از ویژگی های برجسته مکتب حاج قاسم سلیمانی بود که این شهید والامقام ولایت پذیری را به همه اثبات کرد.
ولایت پذیری ویژگی برجسته مکتب حاج قاسم سلیمانی بود
به گزارش عصرهامون، ابوذر مهدی نخعی، فرماندار زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به شخصیت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شخصیت ایشان فراتر از زمان و مکان فعلی است روح بزرگی و اندیشه ای که داشتند، پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی در این مکتب به خوبی توانست تملز و شاگردی کند و درس بگیرد، روح فکر و اندیشه ایشان قرن ها و سال ها از زمان حال جلوتر بود شخصیتی که ایشان داشت مطابق آیات شریف قرآن بود.

فرماندار زاهدان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی به سعادت امت واحده اسلام می اندیشید، در بحث صیانت از حرم اهل بیت (ع)، دفاع از مقدسات تشیع و جهان اسلام و در مباحثی که فلسطین، یمن و جهان اسلام گرفتار است مربوط به تشیع نیست به همه جهان اسلام است.

نخعی ادامه داد: بعد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی که نگاه وحدت آفرینی نسبت به موضوعات جهان و امت اسلامی داشت، در محور مقاومت نقش آفرینی جدی می کرد از هر گوشه جهان اسلام کسانی که دل در گرو آزادی و آزادی خواهی و شهادت اسلام و جهان را داشتند پیرامون این مرد بزرگ جمع شدند و یاران ایشان از همه نقاط ایران و کشور بودند.

وی با اشاره به اینکه جهان اسلام مدیون شخصیت حاج قاسم سلیمانی است، گفت: دشمنان در محاسبات خودشان فکر می کردند که با ترور این شهید بزرگوار می توانند ایشان را از صفحه روزگار محو کنند و متوجه نبودند قاسم سلیمانی یک تفکر، مکتب و اندیشه بود، مکتبی که به آثار حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تملز کرده بود.

فرماندار زاهدان تشریح کرد: اندیشه حاج قاسم سلیمانی حذف شدنی و پاک شدنی نیست با شهادت و ترور این بزرگوار متوجه شدیم که جهان از شخصیت و شناخت ایشان بیشتر گسترش یافت.

نخعی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از مهم ترین شئوق عاقبت به خیری را در فکر و اعتقاد از حکیم فرزانه ای که به عنوان رهبری امت اسلامی و رهبری ایران می دانست.

وی گفت: هر کسی که می خواهد در بعد شخصیتی، معنوی و اجتماعی در جهان اسلام سعادت مند شود و به هدف والامقام برسد حتما باید در مسیر ارادت و تبعیت از مقام معظم رهبری و آرمان های امام خمینی (ره) باشد.

فرماندار خاطر نشان کرد: بزرگترین روح این شهید والامقام در وصیت، مسیر و مکتب ولایت پذیری و بصیرت بود، حاج قاسم سلیمانی به ما عملی آموخت فقط در قالب جمله و نوشتار نبود در مقام عمل این ولایت پذیری را به همه اثبات کرد.


انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdci35azwt1awy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما