تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
امام جمعه بخش جلگه شهرستان دلگان:

امام خمینی(ره) یک شخصیت برجسته و جهانی است

امام جمعه بخش جلگه شهرستان دلگان گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی یک شخصیت برجسته جهانی و بین‌المللی است.
امام خمینی(ره) یک شخصیت برجسته و جهانی است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره‌ به فرارسیدن سالروز ارتحال بنیان‌گذاری انقلاب‌اسلامی، بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) یک شخصیت برجسته جهانی و بین‌المللی بود.
 
امام‌جمعه بخش جلگه شهرستان دلگان افزود: جامعه اسلامی و تاریخ بشریت شخصیت ممتاز و کم‌نظیر امام خمینی (ره) را که با افکار و اندیشه‌های بلند و سعی و تلاش‌های صادقانه خود مسیر تاریخ را در دگرگون کرده فراموش نخواهد کرد. 
 
وی عنوان کرد: امام راحل (ره) شخصیتی است که توانست در پرتو اعتماد به هدف الهی و ایمان به هدف، نظام کهن سلطنتی را به زباله‌دان تاریخ بریزد و به جامعه اسلامی هویت تازه‌ای بخشید.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با اشاره به ویژگی بارز بنیان گذار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های حضرت امام خمینی (ره) این بود که حرف و عملش یکی بود.
 
وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) در هر کجا ورود پیدا می‌کرد کار را به سرانجام می‌رساند، در حال حاضر ما هم این ویژگی بارز را در این سی و چهار سال از سکان‌داری مقام معظم رهبری بر نظام جمهوری اسلامی ایران، در گفتار و عمل مشاهده می‌کنیم.
 
امام‌جمعه جلگه ادامه داد: امام خمینی (ره) از زمان آغاز نهضت انقلاب اسلامی در ابتدای دهه چهل شمسی، با اتکا به خداوند متعال و همراهی مردم توانست حکومت شاهنشاهی را شکست بدهد.
 
حجت‌الاسلام بامری اظهار کرد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی توانست در پرتو اعتماد به لطف الهی و ایمان به هدف، نظام فاسد شاهنشاهی را به زباله‌دان تاریخ بریزد.
 
وی بیان کرد: امام خمینی (ره) دارای خصوصیات منحصربه‌فردی نظیر زهد، عرفان و... بود که در کمتر شخصیتی می‌توان یافت.
 
امام‌جمعه بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان اظهار کرد: بنیان‌گذار انقلاب بزرگ شده مکتب اسلام ناب محمدی بود و هرچه را که داشت از اسلام بود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در طول زندگی پربرکت خود هرچه گفتند از قرآن و اسلام ناب محمدی بود.

  انتهای‌ خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjivevouqemvz.fsfu.html
منبع : عصرهامون
نام شما
آدرس ايميل شما