تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۲
رئیس اداره استاندارد زابل گفت: با توجه به گلایه‌های مردمی بازرسی از نانوایی‌های سطح شهر صورت می‌گیرد که در صورت تخلف برخورد قاطع و قطع آرد در انتظار نانوایی‌های متخلف است.
برخورد قانونی و قطع سهمیه آرد در انتظار نانوایی‌های متخلف
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، اسحاق ابراهیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: به دنبال شکایات مردمی بازرسی ویژه از نانوایی‌های سطح شهرستان زابل در دستور کار قرار گرفت به گونه‌ای که اکنون روزانه شاهد تشکیل گشت مشترک و انجام نظارت هستیم.

وی افزود: این بازرسی از نانوایی‌های سطح شهر به منظور کنترل استاندارد بودن نوع و کیفیت آردها، استفاده از نمک و خمیر مایه استاندارد، کالیبره بودن ترازوهای مورد استفاده در نانوایی‌ها و استاندارد بودن دستگاه پخت نان صورت گرفته است.

ابراهیم زاده لزوم استفاده صحیح آرد با نوع نان مورد پخت در نانوایی را برشمرد و تصریح کرد: در این راستا با اعزام گروه‌های کارشناسی بازرسی از نانوایی های سطح شهر به اجرا در آمده است.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای انجام شده ضمن توجه به رعایت بهداشت، رعایت وزن مناسب و گران‌فروشی، استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز هم در دستور کار قرار دارد که امیدوار هستیم به زودی شاهد نتایج مثبت این بازرسی‌ها باشیم.

رئیس اداره استاندار زابل ادامه داد: طبق قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد، کارشناسان موظف هستند به صورت دوره‌ای از اصناف سطح بازار بازرسی کنند و یکی از این اصناف مربوط به نانوایی‌های سراسر کشور است تاپایان سال از کلیۀ نانوایی‌های سطح شهر بازرسی و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه در این بازرسی ضمن تذکر به مدیران نانوایی‌ها در خصوص مسائل و مشکلات موجود، تاکید کرد: در صورت تخلف هر کدام از نانوایی‌ها در زمینه مرتفع نکردن مشکلات موجود، ضمن برخورد قانونی و قطع سهمیه آرد، پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع داده خواهد شد.

انتهای خبر/
 
https://asrehamoon.ir/vdchxxnz-23n-zd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما